به گزارش پارس نیوز، دیروز خبری خوشحال کننده و شور انگیز از سوی هافبک عراقی تیم پرسپولیس به هواداران داده شد و او اعلام کرد تا پایان فصل در جمع سرخپوشان پایتخت می‌ماند.

 

همزمان با اتمام مسابقات فوتبال رقابت های لیگ برتر فوتبال کشورمان در نیم فصل اول، عرب سرپرست جدید باشگاه از اعضای کادر فنی و بازیکنان خواست تا برای دریافت مطالباتشان به باشگاه رجوع کنند.

  

هافبک عراقی تیم پرسپولیس نیز در جمع مراجعین به باشگاه بود و در همین حین درصدی از مطالباتش را دریافت کرد و از کشورمان به قصد عراق سفر کرد تا ضمن حضور در مراسم بهترین‌های فوتبال کشورش به اردوی شاگردان کاتانچ (سرمربی تیم ملی فوتبال عراق) بپیوندد.

 

 

در چند روز اخیر شایعاتی مبنی بر عدم تمدید این بازیکن ارزشمند برای پرسپولیسی ها به گوش می رسید و گفته می شد که این بازیکن حاضر به تمدید قرارداد با سرخپوشان نیست و قرار است بعد از مسابقات جام ملت های آسیا به تیم دیگری بپیوندد، اما این خبر خیلی زود از سوی مدیر برنامه های این بازیکن تکذیب شد، زمانی که بشار از عراق به قطر رسید، در گفتگو با رسانه‌ها بیان کرد تا زمان کسب سومین قهرمانی در این فصل همراه پرسپولیس هستم و در نیم فصل به تیم دیگری نمی‌روم.

 

گفتنی است، بشار رسن هافبک بازیساز پرسپولیسی ها همراه با این تیم در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا عملکردی قابل قبول و فوق العاده‌ای داشت و یکی از بازیکنان موثر در موفقیت های سرخپوشان به حساب می آمد.