به گزارش پارس نیوز، کارلوس کی روش، سرمربی تیم ملی فوتبال ایران که سابقه مربیگری در منچستریونایتد، رئال مادرید و تیم ملی پرتغال را دارد، پس از اخراج خوزه مورینیو، جز گزینه‌های هدایت شیاطین سرخ قرار گرفت و حالا "اولیور یانگ"، خبرنگار مطرح انگلیسی برای حضور کارلوس کی روش در منچستریونایتد شرط جالبی گذاشته است.

او در توئیتر نوشت: از منچستر حمایت می‌کنم اگر بخواهد کی روش را تا آخر فصل به عنوان سرمربی انتخاب کند، اما با یک شرط، آن هم در صورتی که میلاد محمدی را با خود به اولدترافورد بیاورد.

شرط خبرنگار انگلیسی برای حضور کی روش در منچستریونایتد//////////

البته او به کی روش و میلاد محمدی طعنه زده است، زیرا سایت‌های انگلیسی از انتخاب "اله گنار سولسشر" به عنوان سرمربی موقت شیاطین سرخ خبر داده اند و انتخاب او را قطعی دانستند. درباره میلاد محمدی، مدافع ایرانی احمدگروژنی هم باید بدانید که او به دلیل حرکتش در پرتاب اوت در بازی مقابل پرتغال معروف شد و خبرنگار انگلیسی از کی روش درخواست کرد، زمانیکه به منچستر آمد، محمدی را هم برای خودش به انگلیس ببرد.

گفتنی است، کی روش پرتغالی همراه با استیو بروس، گری نویل، پل اسکولز، مایکل کریک، بلان، پوچنتینو و سولشر گزینه‌های جانشینی آقای خاص فوتبال جهان بودند، اما به نظر می‌رسد انتخاب سولشر قطعی است. همچنین کی روش تا پایان جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹ امارات با ایران قرارداد دارد و به احتمال زیاد پس از آن راهی کلمبیا خواهد شد تا به عنوان سرمربی تیم ملی آن کشور فعالیتش را ادامه دهد.