به گزارش پارس نیوز، 

درست در روزهایی که ممکن بود اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان در فوتبال باعث تعلیق این ورزش پرطرفدار از سوی فیفا شود، مهدی تاج با کسب مجوزات لازم صندلی ریاست را حفظ کرد اما طبق جلسه‌ای که با وزیر ورزش داشت، قول همکاری مساعد برای برکناری دیگر افراد بازنشسته را به بالاترین مقام ورزشی کشور داد. بر همین اساس در اولین اقدام استعفای محمدرضا ساکت را قبول کرد و حالا با برکناری علی کفاشیان، پرهیزگار را به سمت سرپرستی کمیته فوتسال انتخاب کرده است.

اما نکته قابل توجه این است که افراد بازنشسته هیئت رییسه باید استعفای خود را به طور رسمی تقدیم مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال کنند تا خطری در خصوص تعلیق فوتبال ایران را تهدید نکند. علی کفاشیان، کاظم طالقانی، محمود اسلامیان، حیدر بهاروند و فریدون اصفهانیان افراد بازنشسته هیئت رییسه هستند که باید در مجمع آینده استعفا دهند و به طور رسمی از کار کناره گیری کنند.

حالا طبق گفته مهدی تاج قرار است مجمع فوق العاده فدراسیون فوتبال روز 16 یا 17 دی برگزار می‌شود و تغییرات لازم در فدراسیون اعمال می‌شود. حالا باید دید در این جلسه برای نواب ریاست و هم‌چنین ریاست سازمان لیگ چه تصمیمی اتخاذ می‌شود و چه کسانی وارد ساختمان سئول خواهند شد.

انتهای پیام/