به گزارش پارس نیوز، 

مهدی تاج در حاشیه مراسم بهره برداری از زمین چمن مصنوعی کمپ تیم های ملی گفت:این چمن یکی از بهترین چمن های ٢ستاره فیفا است.خوشبختانه ما ٤چمن طبیعی داریم و این زمین هم مصنوعی است که می توانیم در سب هم از آن استفاده کنیم.
وی افزود:این چمن را از صفر تا صد توسط فیفا داده و چندین متر در زیر زمین برای افتتاح آن حفاری شده است.

* این چمن نزدیک به چمن طبیعی است

تاج افزود: 5 تا از این چمن در آسیا وجود دارد که ما، مالزی، ژاپن و ... از این چمن داریم. این چمن نزدیک به چمن طبیعی است. با افتتاح این چمن تقریبا مجموعه ما کامل شد. زمین شماره 2 هم 2 تا چمن استاندارد دارد و 2 زمین چمن دیگر هم در جای دیگر داریم که بازسازی آن را شروع می‌کنیم. این چمن بهترین چمن آسیاست و 5-6 ساعت در آن می‌توان بازی کرد. نورافکن‌های آن هم بازسازی شده است.

* زمین شماره دو هم کامل بازسازی شده است

وی افزود: زمین شماره 2 هم کامل بازسازی شده است و نورافکن، مرکز فیزیوتراپی، هتل و ایفمارک دارد که تیم ملی می‌تواند در همین هتل مستقر شود که البته شده است. اگر باشگاهی یا تیمی دیگر هم بخواهد می‌تواند مستقر شود. استخر، سونا و ... هم دارد. در طرح جامع در نقشه‌ها آن را ندیده بودیم که با تغییرات کیفی در نقشه مجموعه خوبی ساخته شده که آیندگان می‌توانند از آن استفاده کنند.

* حمایت از تیم ملی حمایت از کشور است
رئیس فدراسیون فوتبال در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه 17-18 روز به مسابقات جام ملت‌های آسیا باقی مانده شرایط را چطور می‌بینید و گلایه‌هایی نیز مطرح بود، عنوان کرد: سوال خوبی است. هرچه به جام ملت‌ها نزدیک می‌شویم کشور پشت تیم ملی قرار می‌گیرد. مربیان و باشگاه‌ها کمک می‌کنند. حمایت از تیم ملی حمایت از کشور است.اگر تیم ملی به جام ملت‌های آسیا نمی‌‌رفت گویی 4 سال خاک مرده به تیم ملی می‌پاشیدند و رسانه‌ها در حالت خمودی قرار می‌گرفتند.امیدوارم همه از جام ملت‌ها و بازی‌های تیم ملی لذت ببرند. تیم ملی هم شرایط خوبی دارد.

انتهای پیام/