به گزارش پارس نیوز، علیرضا بیرانوند علاقه زیادی دارد که در همین پنجره نقل و انتقالات زمستانی از پرسپولیس جدا شده و به دنبال رویاهایش برود. او در حالی که چند پیشنهاد بسیار خوب داشت، در جمع سرخپوشان ماند تا تیم هنگام محرومیت از جذب بازیکن، دست خالی نماند اما حالا پیشنهادات خوبی به دستش رسیده و شاید همین امر، منجر به جدایی بیرانوند شود.

در این میان، خیلی ها به دنبال پیدا کردن جانشین برای او هستند و نام های نسبتا زیادی نیز شنیده می شود. مثلا برخی اعتقاد دارند در صورت جدایی بیرانوند، باشگاه پرسپولیس با محمدرشید مظاهری از ذوب آهن در نیم فصل دوم به لیگ برمی گردد. بحث فرناندو دخسوس و حامد لک نیز مطرح شد و حتی در بین شایعات، نام سیدحسین حسینی هم به میان آمد اما اینها فقط در حد گمانه زنی بود.

با این حال هیچ کس نامی از بوژیدار رادوشویچ نیاورد و این موضوع نشان می دهد رادو علیرغم حضور در تمامی جلسات تمرینی طی ماه های اخیر، هنوز نتوانسته اعتماد هواداران را به خود جلب کند. این دروازه بان خارجی با اینکه به دلار قرارداد بسته اما به شکل عجیبی نیمکت نشین است و درخشش بیرانوند اجازه نمی دهد او راهی زمین شود. حالا که احتمال جدایی بیرانوند می رود، باز هم کسی اعتقاد ندارد که رادو بتواند گلر اول سرخ ها شود.