به گزارش پارس نیوز، سپاهان در آخرین دیدار نیم فصل اول اگرچه موفق شد عنوان قهرمانی را از آن خود کند ولی شرایط خوبی نداشت و همین باعث شد تا بازیکنان و همینطور  قلعه نویی از شرایط تیمش راضی نباشد و در کنفرانس خبری هم شرکت نکرد.


سرمربی سپاهان حالا با انتشار پستی اینستاگرامی ضمن صحبت درباره اینکه تیمش باید برای نیم فصل دوم تقویت شود، برای تیم ملی و کی روش آرزوی موفقیت کرده است.


« نیمه اول فصل برای ما به پایان رسید. هفته آخر از خودمان راضی نبودیم؛ اگرچه آن اتفاقات ناخوشایند قبلی تکرار شد تا نشان بدهد روزهای سخت تری در انتظار ماست.  از هواداران صبور و همراه سپاهان برای عشق همیشگی شان ممنونم. از هوادارانی که حمایت شان دلگرمی بزرگی برای ایستادگی روزهای اخیر بود. در این وقفه طولانی، آنچه می ماند سختکوشی و تقویت برای نیم فصل دوم است تا خاطره ای شیرین برای سپاهان طلایی رقم بزنیم. می‌گویند مورینیو گفته مربی گری را بیشتر از روزهای قبل دوست دارم چون سخت تر شده است؛ در روزهای سخت آینده بیشتر عاشق کارم خواهم بود. لیگ فشرده این فصل به خواب زمستانی رفت و اکنون نوبت تیم ملی است. آرزوی سربلندی و موفقیت هم برای تیم ملی و کارلوس کی‌روش دارم تا قهرمانی چهارم میسر شود.»