به گزارش پارس نیوز، 

اولین نشست آسیب‌ شناسی و ارزیابی عملکرد بانوان در رقابت‌های جهانی اسپانیا روز گذشته (یکشنبه) برگزار شد. در این نشست افسانه باقری نایب رئیس بانوان فدراسیون، ستاره موسوی سرمربی تیم ملی بانوان ، شهاب سلطانی مربی تیم ملی مردان، مسعود رهنما مشاور تیم ملی مردان و بانوان و احمد صافی کارشناس و محسن آشوری دبیر و سرپرست فدراسیون کاراته برگزار شد.

افسانه باقری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در پاسخ به این سؤال که روز گذشته اولین نشست آسیب‌شناسی و ارزیابی عملکرد بانوان در رقابت‌های جهانی اسپانیا برگزار شد و خروجی این نشست چه بود، گفت:‌ مباحث مختلفی در اولین نشست آسیب‌شناسی برگزار شد، نقاط ضعف و قوت تیم که منجر به نتیجه رقم خورده تیم ملی بانوان در مسابقات جهانی شده بود، موشکافانه در ۵ ساعت کاری مورد بررسی قرار گرفت. در نهایت دلایل مختلف ، عوامل داخلی و برونی تجزیه و تحلیل شد و مقرر شد با جمع‌بندی پیشنهادات کارشناسانه مقابل عوامل آسیب‌زا گرفته شود و اعتماد بیشتر به کادر فنی بانوان شود.

وی در ادامه افزود: قرار شد در بخش‌های مختلف همه با اختیارات تام، کارهای خود را انجام دهند و از بازیکن سالاری نیز جلوگیری شود. سند رسمی فرایند انتخاب اعضای تیم ملی و فرایند آماده‌سازی تیم‌های ملی به سمع و نظر جامعه کاراته و اصحاب رسانه به صورت شفاف رسانده شود.

باقری در پاسخ به این سؤال که آیا نفرات حاضر در نشست از نتایج بانوان در مسابقات جهانی راضی بودند یا خیر،گفت: نتیجه‌گیری که در نشست آسیب‌شناسی و ارزیابی صورت گرفت این بود که برمبنای میانگین نتایج قبل نتایج بانوان ما در این دوره متوسط متمایل به خوب بوده است، اما با توجه به پتانسیل و پشتوانه‌سازی لازم انتظار بیشتری از بازیکنان و کادر فنی می‌رفت.

نایب رئیس بانوان فدراسیون در پاسخ به این سؤال که دلیل حضور احمد صافی در اولین نشست آسیب‌ شناسی و ارزیابی چه بود، گفت: صافی در مسابقات اسپانیا حضور داشت و مسابقات را دید اتفاقاً نکاتی را مطرح  کرد که خیلی قبل از این در جلسه از او دعوت شده بود به عنوان مدرس بین‌المللی در نشست حضور داشته باشد. صافی عضو سابق کمیته فنی است و در نشست نیز نقطه‌نظرات خوبی ارائه کرد.

باقری در پاسخ به این سؤال که آیا برای ادامه روند همکاری با ستاره موسوی به جمع بندی نهایی رسیدید یا خیر، گفت: در مورد کادر فنی هنوز به نتیجه‌ای نرسیدیم، چون قرار است یک جلسه دیگر برگزار شود و هنوز زمان جلسه بعدی مشخص نیست.

انتهای پیام/