به گزارش پارس نیوز، رضا درویش مدیر عامل باشگاه سایپا در گفتگو با خبرنگاران، درباره بحث پرداخت مبلغ 50 میلیون تومان از سوی باشگاه پرسپولیس به این باشگاه برای حق رشد مهدی ترابی گفت: در زمان امضای قرارداد مهدی ترابی با پرسپولیس بندی را در این قرار داد گنجاندیم مبنی بر اینکه یک روز پس از پایان نیم فصل مبلغ 50 میلیون تومان از سوی باشگاه پرسپولس برای حق رشد ترابی به حساب سایپا واریز شود که تاکنون مسئولان این باشگاه چنین کاری انجام نداده اند. البته مشکل خاصی هم وجود ندارد و با شناختی که از دوستانمان در پرسپولیس دارم به زودی این کار انجام می شود.

او درباره اینکه آیا علی دایی فهرست خرید بازیکنان مد نظرش را در اختیار باشگاه سایپا قرار داده است گفت: تمرینات ما تا سه شنبه هفته جاری تعطیل است  و دایی اعلام کرده تا پایان این هفته فهرست بازیکنان مد نظرش را به باشگاه تحویل می دهد. سعی داریم بودجه لازم را هم برای جذب نفرات مد نظر دایی فراهم کنیم تا تیم مان برای نیم فصل دوم لیگ برتر و رقابت های لیگ قهرمانان آسیا تقویت شود. مهمترین موضوع هم این است که بتوانیم بهترین جانشین را برای مهدی ترابی پیدا کنیم.

مدیرعامل باشگاه سایپا درباره عملکرد تیمش در نیم فصل اول رقابت ها گفت: فصل را خوب شروع کردیم اما پس از اینکه شش تا هفت بازیکنمان را به خاطر مصدومیت از دست دادیم وضعیت تیم به هم ریخت و دیگر نتوانستیم به روزهای خوبمان در لیگ برتر فوتبالبرگردیم. سایپا جوان ترین تیم لیگ برتر است اما وقتی از نظر بازیکن دچار خلا شد، باید به نفرات جوان برای پرکردن جای با تجربه های تیم، میدان می دادیم وهمین موضوع یکی از دلایل افت سایپا بود. در کل نیمه دوم دور رفت از لحاظ نتیجه گیری انتظاراتمان برآورده نشد.

درویش در پایان اظهار کرد: سایپا در جام حذفی نتایج عالی کسب کرده است و جزء مدعیان اصلی حضور در فینال این رقابت ها است. به همین دلیل می خواهیم تیم مان را به شکلی تقویت کنیم که از این طریق سهمیه لیگ قهرمان آسیا را به دست آوریم.