به گزارش پارس نیوز، با باز شدن پنجره نقل و انتقالات باشگاه پرسپولیس و نزدیکی زمان بازار نقل و انتقالات بحث بازگشت مهدی طارمی به تیم پرسپولیس جدی‌تر از هر زمان دیگری مطرح شده است اما نه باشگاه پرسپولیس و نه مهدی طارمی هنوز هیچ واکنش جدی و رسمی به این موضوع نداشته‌اند.

بحث بازگشت مهدی طارمی به پرسپولیس در حالی مطرح است که به نظر می رسد تحقق این موضوع با پیچیدگی هایی همراه باشد. برانکو بی میل نیست برای تقویت خط حمله خود طارمی به ترکیب تیمش اضافه شود اما او هربار در این خصوص به این گفته بسنده کرده که برای بازگشت طارمی فقط ما تصمیم گیرنده نیستیم و الغرافه و خود طارمی هم باید نظرشان را اعلام کنند.

از طرف دیگر طارمی یک نیم فصل دیگر با قطری ها قرارداد دارد و در قرارداد او مبلغ فسخ قرارداد دو میلیون یورو قید شده است. رقمی که قطعا پرسپولیس قادر به پرداخت آن نیست حتی اگر با تخفیف ٥٠ درصدی همراه شود. این در حالی است که مهدی طارمی هم قرارداد یک میلیون و دویست هزار دلاری با الغرافه دارد و برای جدا شدن نصف آن را از دست خواهد داد که مبلغی در حدود شش میلیارد تومان است.

به این مسائل فضای نامطلوب ایجاد شده بین پرسپولیس و کی‌روش را هم اضافه کنید. بی شک طارمی در آستانه جام ملت‌های آسیا برای اینکه وارد این دعوا نشود ترجیح می‌دهد فعلا و تا پایان این رقابت‌ها به بازگشت فکر نکند. پایان جام ملت‌ها اوایل بهمن است و قطری ها اگر بنا باشد طارمی را از دست بدهند ترجیح می‌دهند زودتر تکلیف او مشخص شود تا بتوانند بازیکن خارجی دیگری را برای پلی آف لیگ قهرمانان آسیا جانشین او کنند. همین تفکر را برانکو هم دارد و می خواهد تیمش زودتر بسته شود و اگر طارمی نتواند به این تیم بپیوندد سریع‌تر مهاجم دیگری را استخدام نماید.

همه اینها را باید کنار این موضوع مهمتر بگذاریم که آیا اصلا طارمی تمایلی به بازگشت به ایران دارد؟ او قبلا گفته بود می‌خواهد از قطر به اروپا برود اما اینکه تصمیم فعلی این مهاجم چیست را هم باید از خودش پرسید. این سلسه پیچیدگی‌ها کار را سخت می کند و باید دید شماره ٩ پرسپولیس را در نیم فصل دوم ترابی بر تن می کند یا طارمی.