به گزارش پارس نیوز، مهدی ترابی بازیکن ملی پوش تیم فوتبال سایپا در ابتدای فصل پس از توافق با مسئولان باشگاه پرسپولیس به این باشگاه پیوست و قرار شد در نیم‌فصل دوم و زمانی که محرومیت باشگاه پرسپولیس از فصل نقل و انتقالات به اتمام برسد، ترابی هم به تیم پرسپولیس بپیوندد.

این در حالی است که با وجود رسیدن به نیم‌فصل و پایان محرومیت پرسپولیس از نقل و انتقالات مسئولان این باشگاه هنوز نتوانسته‌اند مبلغ فسخ قرارداد ترابی را به باشگاه سایپا بپردازند.

مبلغ فسخ قرارداد این بازیکن حدود ۵۰ میلیون تومان است اما مسئولان پرسپولیس که تا امروز فرصت دارند این مبلغ را بپردازند هنوز موفق به انجام این کار نشده‌اند.

اگر مسئولان باشگاه پرسپولیس تا پایان امروز نتوانند این مبلغ را بپردازند طبق بندی که در قرارداد ترابی وجود دارد حضور او در پرسپولیس منتفی خواهد شد و این بازیکن باید در تیم سایپا بماند.

در این خصوص رضا درویش مدیرعامل باشگاه سایپا در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، گفت: تا جایی که من می‌دانم مشکل خاصی وجود ندارد و مسئولان باشگاه پرسپولیس اعلام کرده‌اند که تا امروز این پول را پرداخت می‌کنند، اما تا این لحظه این اتفاق رخ نداده است ولی فکر نمی‌کنم مشکلی در این خصوص وجود داشته باشد.