به گزارش پارس نیوز، 

این بازیکن بااستعداد اسپانیایی پس از آمدن سانتیاگو سولاری به‌عنوان جانشین خولن لوپتگی، مشکلات فراوانی داشته است.

یکی از مشکلات او، جایگاهی است که در سیستم سولاری دارد. سولاری از سیستم 3-3-4 استفاده می‌کند و می‌خواهد تیمش مستقیم بازی کند، چیزی که ایسکو با آن راحت نیست. در این میان، باشگاه به‌صورت کامل از مربی تیم حمایت می‌کند و به اعتقاد سران باشگاه، این بازیکن 26 ساله‌شان است که باید با این سیستم سازگار شود و بهتر بازی کند تا بتواند دقایق بیشتری در میدان باشد.

این باعث شده که ایسکو در مادرید احساس ناامیدی داشته باشد. این هافبک بازیساز پیش‌تر بازیکن ثابت ترکیب رئال مادرید بود اما حالا از 810 دقیقه‌ای که تیم زیر نظر سولاری بازی کرده، تنها 210 دقیقه را در میدان گذرانده است.

این ملی‌پوش اسپانیا البته دو ماه پیش آپاندیسش را جراحی کرد اما توانست زود به میادین برگردد و زیر نظر لوپتگی، کاملا آماده شد.

ایسکو در سال 2017 به مارکا گفته بود: «من که احمق نیستم. وقتی آنچلوتی، بنیتس و زیدان من را در ترکیب اصلی قرار نمی‌دهند این یعنی تقصیر از خودم است.» اما سران باشگاه به این نتیجه رسیده‌اند که او در حال حاضر چنین نظری ندارد و از اوضاع ناراضی است، به‌ویژه که در تیم ملی اسپانیا بازیکنی ثابت است اما در رئال نیمکت‌نشین شده است و به‌ندرت بازی می‌کند.

ایسکو و نمایندگانش همچنین از این اتهام ناراحت هستند که برخی می‌گویند او چاق است. به باور آنها، رفتار رسانه‌ها با این بازیکن بسیار تند بوده است.

بازیکنان رئال مادرید هم در این میان کار دشواری دارند. آنها به سولاری احترام می‌گذارند اما با این بازیکن هم همدردی می‌کنند. دست کم تعدادی از بازیکنان بر این باور هستند که تنها راه حل این است که ایسکو سخت تلاش کند و مسائل را هم در داخل باشگاه نگه دارد.

رئال مادرید ایسکو را بازیکنی مهم در تاریخ اخیر باشگاه و عضوی از آینده باشگاه می‌داند. در واقع، ایسکو با رئال مادرید چهار بار فاتح لیگ قهرمانان و یک بار قهرمان لالیگا شده است.

اما فلورنتینو پرس، رییس باشگاه از این رفتار او خسته شده است. گزارش شده که ایسکو و نمایندگانش از پرس خواسته بودند که جلسه‌ای ترتیب دهد تا آنها صدای اعتراض او را به گوش پرس برسانند اما رییس رئال حاضر به برگزاری این جلسه نشده است.

افزون بر این، منابع نزدیک به باشگاه گفته‌اند مدیران از رفتاری که ایسکو در جریان شکست سه بر صفر رئال برابر زسکا مسکو برابر تماشاگران داشت، ناراحت هستند. آنها البته به‌صورت علنی گفتند که مشکلی پیش نیامده است اما در جلسات خود گفته‌اند واکنش او به سوت‌های تماشاگران غیرضروری بوده است و او تلاش کرده که آتش را با بنزین خاموش کند.

اگر تلاش مادرید به نتیجه نرسد و ایسکو خواهان جدایی در ژانویه یا تابستان باشد، باشگاه اجازه رفتن را به او خواهد داد. منچسترسیتی در حال حاضر برنامه‌ای برای جذب او ندارد، ولی پپ گواردیولا این بازیکن را می‌پسندد. یوونتوس هم احتمالا این بازیکن را خواهد خواست. باشگاه‌های لیگ برتر هم اوضاع را زیر نظر دارند.

انتهای پیام/