به گزارش پارس نیوز، 
لوکا مودریچ پاسخ اظهارات جنجالی اخیر دیه‌گو سیمئونه را داد. سیمئونه اخیراً گفته است که توپ طلا حق آنتوان گریزمان بوده است و به نوعی انتخاب هافبک کروات رئال مادرید را که در این فصل از اوج فاصله گرفته است، زیر سؤال برد.

مودریچ در گفت‌و‌گو با نشریه اسپورتسکه نووستی کرواسی گفت: سیمئونه عادت دارد که همیشه رئال مادرید را زیر سؤال ببرد. او از هر فرصتی برای آوردن دلایل غیرواقع‌بینانه جهت زیر سؤال بردن دستاوردهای رئال مادرید استفاده می‌کند. من برای سیمئونه، بازیکنان و هواداران باشگاه بزرگی مانند اتلتیکومادرید احترام فراوانی قائلم. زمانی که آنها قهرمان می‌شوند، ما صمیمانه به آنها تبریک می‌گوییم، اما منصفانه نیست که آنها موفقیت‌های ما را با نیش و کنایه‌‌های عوام‌پسندانه کوچک جلوه دهند.

مودریچ سپس به اظهارات اخیر کریستیانو رونالدو در مقایسه جو رختکن دو تیم یوونتوس و رئال مادرید واکنش نشان داد. رونالدو گفته که یوونتوس برای او مانند یک خانواده است و همه بازیکنانش با هم متحد و فروتن هستند، اما در رئال مادرید برخی بازیکنان خودشان را بالاتر و برتر از دیگران می‌بینند.

ستاره کروات کهکشانی‌ها در این باره تأکید کرد: من شش و نیم سال است که برای رئال مادرید بازی می‌کنم و با قاطعیت می‌توانم بگویم که تیم ما گروه مناسب و درستی از بازیکنان است. تیم ما ترکیبی مناسب از بازیکنان پخته و باتجربه و بازیکنان باکیفیتی دارد که رابطه میان آنها خوب است و جو فوق‌العاده‌ای بر رختکن آن حکمفرماست. طبیعتاً برخی از روزها وضعیت تیم ممکن است بدتر از برخی روزهای دیگر باشد، اما قدرت هسته اصلی تیم را نمی‌توان زیر سؤال برد، وگرنه امکان نداشت که ما این همه جام ببریم.

مودریچ در پایان درباره خاتمه دادن به دوران 10 ساله رد و بدل شدن توپ طلای فرانسه فوتبال میان کریستیانو رونالدو و لیونل مسی توسط او اشاره داشت و گفت: مسی و رونالدو دو پدیده هستند که در 10 سال گذشته نقشی برجسته در دنیای فوتبال داشته‌اند و این به خاطر کیفیت‌شان است. توپ طلا بر اساس عملکرد فصلی بازیکنان است و با آرای بازیکنان، مربیان، اسطوره، خبرنگاران و هواداران تعیین می‌شود. اگر قرار باشد ما بر اساس کیفیت بازیکنان رأی دهیم، تا زمانی که رونالدو و مسی بازی می‌کنند باید فوراً تمام جام‌ها را میان آنها تقسیم کنیم و این سیستم رأی دادن را هم کنار بگذاریم.

انتهای پیام/