به گزارش پارس نیوز، برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با خبرنگاران، در خصوص حضورش در باشگاه و دیدار با ایرج عرب سرپرست باشگاه پرسپولیس، گفت: من امروز جلسه‌ای را با آقای عرب برگزار کردم و لیست بازیکنان مدنظر و مازاد را به او دادم اما فعلاً نام بازیکنانی که در لیست هست را برای افکار عمومی باز نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: ما در ابتدای فصل 4 بازیکن جذب کردیم که البته در نیم‌فصل اول نتوانستیم از آنها به دلیل محرومیت استفاده کنیم اما در حال حاضر نام بازیکنانی را به باشگاه اعلام کردم و قرار است سه بازیکن جدید دیگر به پرسپولیس اضافه شود. وقتی با این بازیکنان توافق حاصل شد و قرارداد بستیم نام آنها را رسانه‌ای خواهیم کرد اما در ابتدا باید این بازیکنان با پرسپولیس به توافق برسند و قرارداد امضاء شود و سپس نام آنها را اعلام می‌کنیم.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سوال که لیست مازاد شما چه زمان رسانه‌ای می‌شود، تصریح کرد: من نام لیست مازاد را هم به باشگاه دادم، اما این مسئله بستگی به این دارد که بتوانیم چه بازیکنانی را بگیریم. اگر بتوانیم بازیکنان مدنظرمان را بگیریم آن زمان نام بازیکنانی که در لیست مازاد هستند را اعلام می‌کنیم اما در حال حاضر باید ببینیم چه بازیکنانی را می‌توانیم جذب کنیم.

وی درباره اینکه اردوی پرسپولیس در قطر قطعی شده یا نه، تصریح کرد: ما به قطر می‌رویم اما فعلاً نام اردوی آنتالیا هم به میان آمده و از بین قطر یا آنتالیای ترکیه تا پایان وقت اداری امروز نام محل اردو را به صورت قطعی مشخص و انتخاب می‌کنیم. البته در این اردو بازی‌های تدارکاتی هم برگزار می‌کنیم اما باید ببینیم که ابتدا محل اردو کجا خواهد بود، چرا که بر اساس محل برگزاری اردو رقبای‌مان را انتخاب خواهیم کرد.

برانکو در پاسخ به این سوال که چرا آنتالیا جزو گزینه‌های برگزاری اردو قرار گرفته، خاطرنشان کرد: هوای استانبول نسبت به آنتالیا سردتر است و این در حالی است که مشخص نیست در استانبول بتوانیم حریف تمرینی پیدا کنیم اما نظر خودم برای برگزاری اردو کشور قطر است چرا که از نظر آب و هوا شرایط بهتری دارد و هوا گرمتر است اما همانطور که گفتم تا پایان وقت اداری امروز منتظر می‌مانیم تا ببینیم در نهایت اردو در ترکیه برگزار می‌شود یا قطر.