به گزارش پارس ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت وگو باایسنا، درباره آخرین وضعیت کریم انصاری فرد، اظهار کرد: کریم مثل فرزند من است. روز گذشته تلفنی با هم حرف زدیم و قرار شد که به زودی در روزهای آینده صحبت کنیم. ما باید کمک کنیم که فرصت های خوبی که باعث پیشرفت بازیکنان می شود از آنها گرفته نشود. بحث هایی است که باید در یک نشست حضوری با هم درباره آنها حرف بزنیم.

وی ادامه داد: در مکالمه دیروز درباره ماندن یا رفتن او بحثی نشد و باید بنشینیم و با هم حرف بزنیم تا بهترین تصمیم را بگیریم.

رویانیان همچنین در پاسخ به این سوال که در روزهای آینده چه بازیکنانی به پرسپولیس اضافه می شوند، اظهار کرد: تقریبا همه بازیکنانمان برای فصل بعد مشخص است. شاید یکی، دو نفر دیگر را جذب کنیم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به پیروزی پر گل تیم ملی مقابل لبنان، گفت: باید تشکر کنیم از جوانان با غیرت ایران که نشان دادند توانایی ما تا چه حد می تواند بیشتر از این ها باشد. به ویژه در دو بازی اخیر که نشان دادند لیاقت صعود مستقیم به جام جهانی را دارند. امیدوارم که هفته بعد با پیروزی بر کره جنوبی لذت و شادی مردم را تکمیل کنند. تک تک بازیکنان تیم ملی خوب بودند و به همه آنها خسته نباشید می گویم.