به گزارش پارس نیوز، کمتر از 20 روز دیگر تیم ملی فوتبال ایران باید در مسابقات جام ملت‌های آسیا به مصاف رقبای خود برود اما به نظر می‌رسد شرایط خاصی بر اردوی تیم ملی فوتبال حاکم است.

شاگردان کارلوس کی‌روش که در اردوی گذشته تیم ملی از کمبودها و عدم توجه به تیم ملی ابراز نگرانی کرده بودند این روزها در کمپ تیم‌های ملی درست مثل مردان دور افتاده از وطن، تمرین می‌کنند. وقتی به شرایط ملی پوشان دقت می‌کنیم (آن هم در شرایطی که مسابقات جام ملت‌های آسیا نزدیک است) به تنهایی تیم ملی بیشتر پی می‌بریم.

در این بین برخی اختلافات بین مربیان و باشگاه‌ها  وجود داشت اما با همه این شرایط این انتظار از مدیران ورزش کشور می‌رود که تیم ملی را در آستانه مسابقاتی مهم تنها نگذاشته و به خواسته‌های کادر فنی و بازیکنان گوش کنند که این خواسته چندان زیادی نیست. طبیعتا وقتی ملی پوشان فوتبال کشور چندی پیش از بی توجهی‌ها بعد از جام جهانی گلایه کردند برخورد قهری با آنها راهکار مناسبی نیست و این انتقاد به مسئولان وزارت ورزش و جوانان که این روزها درگیری برگزاری مجمع‌های مختلف هستند وارد است که ملی‌پوشان فوتبال هم بخشی از ورزش همین مرز و بوم هستند.

تصاویر زیر نشاندهنده سوت و کوری تمرینات و آماده سازی تیم ملی در آستانه جام ملت‌های آسیا است(البته هنوز ملی‌پوشان کامل در اردو  حاضر نشده‌اند) و از طرفی امروز خبر آمد که قرار است با یک تابلوفرش از کارلوس کی‌روش تقدیر شود! در اینکه شاید کی‌روش نیازی به تقدیر فدراسیون با یک تخته فرش ندارد شکی وجود ندارد اما آیا قرار است تیم ملی در آستانه جام ملت‌ها با این شیوه راهی جام ملت‌ها شود؟

بد نیست مدیران ورزش کشور از وزیر ورزش گرفته تا ... که مطمئنا در روزهای آغاز جام ملت‌های آسیا مرتب پیام‌های موفقیت آمیز برای ملی‌پوشان ارسال می‌کنند همین حالا وارد عمل شده و اجازه ندهند تیم ملی با روحیه خالی راهی مسابقات شود.

تیم ملی فوتبال ایران در اولین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا روز 17 دی ماه به مصاف یمن می‌رود.