به گزارش پارس نیوز، جلسه زنوزی مالک متمول تبریزی با مسئولان باشگاه‌های تراکتورسازی و ماشین سازی روز شنبه هفته آینده برگزار می‌شود تا فعالیت این ۲ باشگاه در نقل و انتقالات زمستانی آغاز شود.

زنوزی مالک ۲ باشگاه تراکتورسازی و ماشین سازی قرار است بعد از بررسی وضعیت این ۲ باشگاه اقدامات لازم برای تقویت تیم هایش در نیم فصل دوم را انجام بدهد.

گفته می‌شود باشگاه تراکتورسازی با حمایت مالی مالک متمول خود قصد دارد بازیکنان مطرحی را در پست‌های مورد نیاز به خدمت بگیرد تا همچنان در کورس رقابت با مدعیان قهرمانی در نیم فصل دوم بماند.

شنیده‌ها حاکی از آن است که رضا قوچان نژاد، مهدی طارمی، یونش شاکری، پیمان بابایی، عیسی آل کثیر و یک مهاجم خارجی در بین گزینه‌های مدنظر تراکتورسازان در نیم فصل دوم هستند.

باشگاه ماشین سازی هم قصد دارد تیم خود را برای نیم فصل دوم تقویت کند و مهاجری سرمربی این تیم در ۳ پست خواستار جذب بازیکن شده است.

با توجه به اینکه مبلغ قرارداد دخسوس دروازه بان خارجی ماشین سازی بالا است و با نرخ ارز کنونی حدود ۴ میلیارد تومان می‌شود بنابراین مسئولان این باشگاه قصد دارند این دروازه بان را به تیم دیگری انتقال بدهند. گفته می‌شود محمدرضا اخباری دروازه بان سابق سایپا و تراکتورسازی قرار است جایگزین دخسوس شود و این انتقال به شرطی صورت می‌گیرد که اخباری رقم قرارداد خود را کاهش بدهد.

اخباری مدتی پیش درخواست یک میلیارد و هشتصد میلیون تومان کرده بود که باشگاه ماشین سازی با این پیشنهاد مخالفت کرد.