به گزارش پارس نیوز، درحالی‌که نیم‌فصل لیگ برتر برای تیم پرسپولیس فردا به اتمام می‌رسد، برانکو قصد دارد لیست بازیکنان مدنظر و مازاد تیم پرسپولیس را به مدیران باشگاه اعلام کند تا نسبت به کنار گذاشتن از تیم و اضافه کردن بازیکنان مدنظر از سوی باشگاه اقدام شود.

احسان علوان‌زاده بازیکن تیم پرسپولیس که دو فصلی هست که در این تیم حضور دارد، یکی از بازیکنانی است که در لیست مازاد برانکو قرار دارد و در نیم‌فصل باید این تیم را ترک کند. علوان‌زاده در نیم فصلی که پرسپولیس از نظر بازیکن در مضیقه بود، نتوانست جایی در ترکیب این تیم داشته باشد و  حتی به عنوان بازیکن تعویضی هم خیلی کم به کار گرفته شد. این بازیکن در بازی با سپاهان و بازی فردا مقابل پارس جنوبی هم در لیست پرسپولیس نیست و دلیل آن مصدومیت عنوان شده اما این بازیکن دیگر در تفکرات برانکو جایی ندارد و یکی از جداشده‌های این تیم در نیم‌فصل خواهد بود.

دو بازیکن دیگر پرسپولیس که در ترکیب این تیم به میدان می‌روند هم شرایط خوبی در این تیم ندارند و نتوانستند خواسته‌های برانکو را به خوبی پیاده کنند و به همین دلیل این دو بازیکن هم به احتمال زیاد در نیم‌فصل از این تیم جدا خواهند شد.

یکی از این بازیکنان در پست دفاع حضور دارد و بازیکن دیگر در خط حمله بازی می‌کند و به نظر می‌رسد این دو بازیکن هم در نیم‌فصل دوم جایی در این تیم نداشته باشند.

در صورتی که بتوانند برای این بازیکنان مشتری خوبی پیدا کنند جدایی این دو بازیکن هم قطعی خواهد بود؛ چراکه مبلغ قرارداد این دو بازیکن بالاست و برای کنار گذاشتن از تیم پرسپولیس مسئولان باشگاه باید مبلغ قابل توجهی بپردازند و به همین دلیل به دنبال مشتری برای این دو بازیکن هستند تا بتوانند آنها را به تیم دیگری انتقال دهند.