به گزارش پارس نیوز، علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش تیم فوتبال پرسپولیس در گفتگوی اختصاصی با سایت «اسلوبودنا دالماچیا» کروات عنوان کرد به زودی پیشنهاد بسیار خوبی از خارج کشور خواهد داشت که مایه خوشحالی او و باشگاه پرسپولیس خواهد بود.

بیرانوند در این گفتگو با ارائه بخشی از «زندگینامه» خود، به فقر خانوادگی، دوران سخت زندگی اش و کارگری پیش از ورود به دنیای حرفه‌ای فوتبال اشاره کرد.

سنگربان سرخپوشان پایتخت درباره پیشنهاد‌های خارجی و لژیونر شدن نیز توضیحاتی ارائه کرد.

در بخشی از این گفتگو خبرنگار گفت: نمی‌خواهید پرسپولیس را ترک کنید؟ شما مورد توجه تیم‌های فنرباغچه ترکیه و رئال سوسیداد اسپانیا و برخی باشگاه‌های انگلیسی بودید، اما هنوز در ایران هستید.

بیرانوند در این باره توضیح داد که این پیشنهاد‌ها هنوز از بین رفته، اما عجله‌ای نیست، زیرا من فکر می‌کنم که پیشنهاد مناسب و بسیارخوبی به زودی مطرح خواهد شد که ما را خوشحال خواهد کرد، من، پرسپولیس و (با خنده) هموطن شما رادوشویچ را.

بیرانوند درباره نیمکت نشینی خود در پرسپولیس پس از بازگشت از بازی‌های جام جهانی گفت: برانکو این تصمیم را گرفت، او به من گفت حالا بهتر است استراحت کنی و سه بازی اول رادوشوویچ دروازه بان تیم خواهد بود؛ زیرا هواداران انتظار دارند از این به بعد تمام ضربات پنالتی، همه مهاجمان و هر موقعیت خطرناکی را مهار کنی. مربی دروازه بان‌های ما، ایگور پانادیچ و رقیب من بوژیدار رادوشوویچ، باعث شده اند من دروازه بان بهتری بشوم. پیش از این من رقیب جدی نداشتم و در تمرین هر کاری می‌خواستم انجام می‌دادم و می‌دانستم همیشه من در دروازه خواهم بود. اما اکنون اینطور نیست.

او تصریح کرد: رادو باعث می‌شود من به خودم استراحت ندهم، زیرا وقتی که او درون دروازه قرار می‌گیرد توپ وارد دروازه نمی‌شود. از لحاظ فنی، رادوشوویچ از همه دروازه بان‌های ایرانی برتر است. حیف است که او در ترکیب اصلی نیست او می‌تواند دروازه بان اصلی هر تیمی باشد. از سال ۲۰۱۶ که به پرسپولیس آمده ام ایگور پانادیچ، مربی دروازه بان‌ها چیز‌های زیادی به من یاد داده و یک میلیون اشتباه فنی من را در دروازه بانی، خروج و بازی خوانی رفع کرده است. در حالی که تا آن زمان فکر می‌کردم که بدون نقص هستم. زمانی که مربی‌ای مانند برانکو ایوانکوویچ داشته باشید که به من عشق و اعتماد داده است، جای تعجب نیست که من به این سطح رسیده باشم.