به گزارش پارس نیوز، 

استنلی کی روش اگرچه تا دقیقه 95 دیدار هفته ششم طلایی پوشان برابر پارس جنوبی جم گلزنی نکرد ولی همواره تاثیری مستقیم در گل های تیم داشت و پس از گلزنی مقابل پارس جنوبی جم، روند گلزنی را آغاز کرد.

مهاجم برزیلی سپاهان سپس مقابل فولاد خوزستان، نفت مسجد سلیمان (2 بار)، نساجی مازندران (2بار) ، استقلال تهران و در نهایت مقابل سایپا (2بار) گلزنی کرد تا در 6 مسابقه پیاپی طلایی پوشان در لیگ گلزنی کرده باشد.

گلزنی کی‌روش استنلی در 6 بازی متوالی او را در آستانه برابری و حتی ثبت یک رکورد جدید در لیگ برتر قرار داده بود و او در صورت گلزنی مقابل پرسپولیس می توانست با رکورد ساسان انصاری برابری کند که در فولادخوزستان و طی لیگ شانزدهم، رکورد ثبت گلزنی در 7 دیدار پیاپی را ثبت کرده است.

در تاریخ رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران در تمامی ادوار، رکورد نادر دست‌نشان هنوز پس از سال‌ها دست نخورده باقی مانده و هیچ بازیکنی نتوانسته با آن برابری کند. نادر دست‌نشان در رقابت‌های جام آزادگان توانسته بود در ۸ بازی متوالی ۹ گل برای نساجی مازندران به ثمر رسانده و از این نظر، همچنان رکورددار گلزنی متوالی در تاریخ فوتبال باشگاهی ایران شناخته می‌شود؛ رکوردی که استنلی در صورت گلزنی مقابل پرسپولیس می توانست، به شکستن آن امیدوار باشد ولی این مهاجم برزیلی علیرغم اینکه موفق به ارسال پاس گل شد و البته یک گل آفساید هم ثبت کرد، در مقابل مدافعان پرسپولیس پس از 6 مسابقه متوالی که موفق به گلزنی شده بود، ناکام ماند.

کی روش مقابل پدیده به دلیل محرومیت حضور نداشت تا حالا امیرقلعه نویی و تیمش در دو بازی پیاپی از گلزنی بهترین گلزن طلایی پوشان بی بهره شده باشند و حالا با توجه به اخراج برابر پرسپولیس و عدم حضور در آخرین دیدار نیم فصل برابر استقلال خوزستان، شرایط برای سپاهان و این بازیکن سخت تر هم خواهد شد.

انتهای پیام/