به گزارش پارس نیوز، پس از ایجاد شایعه ها و تغییراتی که در پست مدیریتی باشگاه پرسپولیس در حال ایجاد است بیشتر از هر زمان دیگری پرداختی 2 میلیون دلاری AFC  به این باشگاه دچار مشکل خواهد شد.

گفتنی است در زمان برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا2018، حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس بوده و تمامی حساب های بانکی و امضا هایی که برای پرداخت و برداشت این پاداش مورد نیاز بوده نیز در اخطار مدیرعامل کنونی پرسپولیس بوده است.از همین رو تغییر گرشاسبی می تواند سبب آن شود تا پرداختی کنفدراسیون فوتبال آسیا  به تعویق بیافتد.

مشکلات بانکی نیز سبب آن شده تا AFC در هر وعده پرداختی توانایی پرداخت مبلغی بیشتر از 200 هزار دلار را به سرخپوشان نداشته باشد و با وجود چنین مشکلی پرداخت کامل 2 میلیون دلار به تیم پرسپولیس شاید ماه ها به طول انجامد.

پیش از این نیز مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا پرداخت پاداش را پس از گذشت 3 ماه از برگزاری دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان به مسئولان تیم پرسپولیس وعده داده بودند.

تیم فوتبال پرسپولیس پس از شکست برابر تیم فوتبال کاشیما آنتلرز ژاپن به مقام نایب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا 2018 دست یافت و پاداش 2 میلیون دلاری کنفدراسیون فوتبال آسیا را از آن خود کرد.