به گزارش پارس نیوز، بیست و چهارمین دوره رقابتهای تکواندو قهرمانی جهان طی روزهای ۱۵ تا ۲۹ اردیبهشت ماه ۹۸ به میزبانی انگلستان در منچستر برگزار خواهد شد و تیم ملی تکواندو ایران با ترکیبی کامل در هر دو بخش مردان و زنان در این مسابقات حضور خواهد داشت. 

بر همین اساس مرحله نخست رقابتهای انتخابی طی روزهای ۱۳، ۱۴ و ۱۵ دیماه در سالن خانه تکواندو برگزار خواهد شد و همه مدعیان حضور در ترکیب تیم ملی باید در این مسابقات شرکت کنند. 

با تصمیم فریبرز عسگری سرمربی تیم ملی تکواندو محمد خسروی و علی اشکوریان که موفق به کسب مدال طلا در المپیک نوجوانان شدند به همراه آرمین هادی پور و میرهاشم حسینی دارندگان مدال طلا و نقره گرندپری منچستر به همراه و سجاد مردانی دارنده نشان برنز مرحله نهایی رقابتهای گرندپری در این مسابقات شرکت نمی کنند.

کادر فنی تیم ملی در نظر دارد ترکیب تیم ملی اعزامی به رقابتهای قهرمانی جهان با برگزاری چندمرحله رقابتهای انتخابی معرفی کند و بر همین اساس همه مدعیان از جمله آشورزاده، رجبی، صدری، بخشی، یعقوبی، خدابخشی و ... باید در رقابتهای انتخابی دی ماه به میدان بروند. 

ثبت نام این مسابقات از طریق سایت فدراسیون تکواندو آغاز شده و به نظر می رسد علاقمندان به تکواندو مبارزات با کیفیتی را شاهد باشند.