به گزارش پارس نیوز، 

ادن هازارد، ستاره بلژیکی چلسی، از پیروزی تیمش برابر منچسترسیتی احساس خوبی دارد.

با ارسال دو پاس گل برای کانته و داوید لوییز، هازارد نقش مهمی در برتری سرنوشت ساز 0-2 چلسی برابر منچسترسیتی صدرنشین در لندن ایفا کرد و حالا او از کسب این پیروزی ابراز رضایت می کند.

هازارد گفت: "بعد از شکست اواسط هفته برابر ولورهمپتون این پیروزی احساس خوبی به ما داد. این بازی به خصوص در نیمه اول سخت بود اما در نیمه دوم ما بازی را کنترل کردیم و دو گل را به ثمر رساندیم. در پایان من فکر می کنم ما سزاوار برنده شدن بودیم و باید همین روند را ادامه دهیم اما نباید فراموش کرد سیتی هنوز بهترین تیم جزیره است.

هازارد: سیتی هنوز هم بهترین تیم لیگ برتر است

بعد از باختن شما باید نشانه ای مثبت از خود بروز دهید زیرا ما چلسی هستیم و بعد از باختن، ما برای هواداران، هیئت مدیره و همه ارکان باشگاه فقط به پیروزی فکر می کنیم و البته این احساس زمانی که شما بهترین تیم کشور را مغلوب می کنید شیرین تر هم می شود.

من بازی کردن به عنوان مهاجم مرکزی را دوست دارم و فصل قبل نیز چنین تجربه ای داشتم اما با توجه به عدم فراوان لمس توپ، احساس عجیبی در زمین دارم. شما فقط باید بر عملکرد خود تمرکز کرده و سعی کنید بهترین نمایش را ارائه دهید. ما باید از این پیروزی لذت ببریم اما بعد از آن روی بازی لیگ اروپا و برایتون تمرکز کنیم."

انتهای پیام/