به گزارش پارس نیوز، بازگشت پرشورها به ورزشگاه های لیگ برتر یکی از اتفاقات مثبت فوتبال ایران است که باید آن را به فال نیک گرفت. تراکتورسازی با جذب ستاره های مطرح و نتایجی که این فصل در مسابقات لیگ برتر کسب کرده ، بار دیگر هوادارانش را امیدوار کرده و به همین خاطر پرشورهای آذربایجان وظیفه خود می دانند در هر بازی به حمایت از تیم شان بشتابند.


هواداران تراکتورسازی در بازی های خانگی تیم شان برای پر کردن ورزشگاه یادگار اقدام می کنند و جالب اینکه در هیچ ورزشگاه دیگری تراکتوری ها تنها نمی مانند. پرشورها در همه ورزشگاه ها حامی تیم شان بوده اند و حالا پیش بینی می شود مقابل فولاد خوزستان نیز آنها شرایط قبل را تکرار کنند.


هواداران تراکتورسازی که مقابل ذوب آهن در هفته دوازدهم ورزشگاه یادگار را پراز تماشاگر کردند و یک رکورد بی نظیر را به ثبت رساندند بی تردید با توجه به برگزاری دیدار با فولاد خوزستان در روز تعطیل این مسابقه نیز تیم شان را از حمایت خود بی نصیب نمی گذارند.


پرشورها مقابل ذوب آهن علاوه بر صندلی های ورزشگاه راهروها و تپه های اطراف را هم پر کرده بودند و جالب اینکه تعداد زیادی هوادار هم به صورت ایستاده تماشاگر بازی بودند. از این رو احتمالا روز جمعه نیز مقابل فولاد خوزستان هواداران تراکتور رکورد دیگری را در امرحضور در ورزشگاه خلق کنند و عاملی برای موفقیت تیم شان شوند.