به گزارش پارس نیوز، با نزدیک شدن به زمان استراحت 53 روزه نیم فصل زمستانی هجدهمین دوره لیگ برتر فوتبال کشورمان بسیاری از تیم های لیگ برتری در تلاش اند تا مقصد زمستانی خود را برای برگزاری اردوی نیم فصل خود مشخص کنند.

کیش میزبان تیم های لیگ برتری خواهد بود/حضور سرخابی ها در کیش قوت گرفت

در همین راستا اما بسیاری از تیم های لیگ برتری که سال های گذشته مقاصدی همچون کشور ترکیه،قطر،امارات متحده عربی و یا کشور های اروپایی همچون کرواسی را انتخاب می کردند، به تازگی جزیره کیش را به عنوان گزینه اصلی محل برگزاری اردو های خود انتخاب کرده اند و همچنین 3 تیم نیز تا بدین لحظه توافقات نهایی را با مسئولان ورزشی این جزیره انجام داده اند.

پیش از این نیز تیم های لیگ برتری همچون تیم فوتبال استقلال تهران  و یا تیم  ملی فوتبال ساحلی، تیم ملی فوتبال امید و همچنین تیم ملی فوتسال ایران ، جزیره کیش  را به دلیل کیفیت خوب و مناسبش  به عنوان مقصد اردویی خود انتخاب کرده بودند.

کیش میزبان تیم های لیگ برتری خواهد بود/حضور سرخابی ها در کیش قوت گرفت

در همین راستا، محمود افشاردوست مدیرعامل موسسه ورزش و تفریحات سالم سازمان منطقه آزاد کیش نیز درباره با این موضوع گفت:چند تیم لیگ برتری به ما نامه رسمی زده اند تا دیدارها و اردو های آمادگی را در جزیره کیش داشته باشند.ما نیز به دنبال آن هستیم تا تیم تعیین تکلیف کرده و هدف خود را مشخص کنند.

با این حال اما باید بگویم شرایط جزیره کیش نسبت به سایر کشور های حوزه خلیج فارس بهتر است چراکه تیم ها برای سفر های خارجی خود باید هزینه های گزافی را خرج کنند.با این حال ما شرایط را برای تیم های خارجی مهیا کرده ایم و تیم ها می توانند در جزیره کیش  رقابت ها و تمارین خود را برگزار کنند.3 مدیر باشگاه های لیگ برتری نیز به جزیره کیش آمده اند و آمادگی 100 درصدی خود را اعلام کرده اند.

افشاردوست ادامه داد:همچنین گفتنی است که جزیره کیش تمامی مواردی که یک تیم برای تمرین به آن نیاز دارد را در اختیار دارد و کیفیت موجود می تواند آمادگی لازمه را برای برگزاری تیمی لیگ برتری داشته باشد.