به گزارش پارس نیوز، سپیدرود رشت روز گذشته با نتیجه پنج بر صفر برابر استقلال تهران با حضور پرشور طرفدارانش نتوانست در بازی خانگی نتیجه آبرومندانه‌ای کسب کند و با ارائه بازی ضعیف و دور از انتظار شکست خورد.

 

این نتیجه فراموش نشدنی در کارنامه سرمربیگری علی کریمی در حالی پدید آمد که هیچ کدام از بازیکنان نتوانستند شرایط ایده آل کادرفنی را در زمین مسابقه پیاده کنند. تیمی که برابر نساجی مازندران به میدان رفته بود می‌توانست وضعیت خوبی داشته باشد اما برخی رفتارها سبب شد که در بازی خارج از خانه برابر سرمربی جوان شکست رقم بخورد.

 

ماجرا از این قرار است که چند بازیکن این تیم با وجود مصدومیت در زمین حاضر شدند و کادرفنی در جریان این اتفاق نبوده است! پس از بازی و جواب آزمایش‌ها مشخص کرد که خودخواهی آنها باعث شد تا تیم نصف و نیمه‌ای برای دو هفته بعد آماده مصاف با استقلال تهران شود. اینکه چرا چنین تصمیمی از سوی این بازیکنان گرفته شده معلوم نیست ولی در هر صورت خیانت بزرگی در حق تیم و علی کریمی بوده است.

 

نیمه اول مسابقه بازی گذشته با برتری دو بر صفر آبی پوشان خاتمه یافت و بازیکنان سپیدرود امیدوار به استفاده از شرایط میزبانی و زمین مسابقه برای جبران نتیجه در 45 دقیقه دوم به رختکن رفتند اما آرامشی منتظر آنها نبود. علی کریمی که برای تحمل این نمایش ضعیف در نیمه نخست مسابقه دیرتر از سایر بازیکنان قصد داشت زمین را ترک کند با ورود به رختکن با اتفاق عجیبی رو به رو شد. هنگامی که بازیکنان برای استراحت به رختکن رفتند، محسن سیدی، مربی دروازه‌بان‌های سپیدرود از رفتار بازیکنان عصبانی بود و خطاب به آنها از کم‌کاری‌شان گله کرد! این رفتار باعث تعجب همه شد و بازیکنان باتجربه او را به آرامش دعوت کردند تا پیش از ورود کریمی این قائله ختم به خیر شود.

 

از سوی دیگر تیمی که با کمبود بودجه و بازیکنان مناسب به دنبال تقویت نیمکت پیش از فرا رسیدن به نقل و انتقالات زمستانی بوده با حضور بازیکنان سفارشی در تمرینات رو به رو است. سه بازیکن در رده امیدها که یکی از آنها با توجه به پارگی رباط صلیبی در تمرینات حضور یافته‌اند،‌ در برنامه‌های علی کریمی جای ندارند و مربی جوان هم قصد ندارد با عقد قراردادی با چنین بازیکنانی بیهوده جای خالی در لیست سپیدرود را اشغال کند.

 

"این چه تیمی است که من دارم؟" سوالی که علی کریمی در دقایق پایانی بازی برابر استقلال تهران از خودش می‌پرسید. سرمربی که روز گذشته بسیاری از علاقه مندان به فوتبال از عملکرد او گله داشتند بی‌خبر هستند که هیچ یک از شرایط مدنظر او در زمین مسابقه عملی نشد. کریمی در پایان صحبت کوتاهی با بازیکنان داشت و اعلام کرد زمانی که یک پاس ساده را نمی‌توانند به یکدیگر ارسال کنند بهتر است روی عملکرد خودشان تمرکز داشته باشند.

 

در پایان بازی روز گذشته با دستور مدیرعامل باشگاه قرار شده 15 درصد از قرارداد تمامی اعضای کادرفنی و و بازیکنان کسر شود. همچنین با تعطیلی تمرینات سرخپوشان تا روز سه شنبه بازیکنانی که نمایش ضعیفی طی 15 هفته گذشته داشته‌اند قرار شده در تمرینات شرکت نکنند تا بدین ترتیب از سرخپوشان جدا شوند. تمرینات از روز سه شنبه آغاز خواهد شد و بازیکنانی که پیامی علی کریمی را دریافت کنند جواز حضور در تمرین را دست پیدا می‌کنند.

 

سپیدرود رشت نیم فصل اول مسابقات لیگ برتر خلیج فارس را با کسب 10 امتیاز و ایستادن در رتبه پانزدهم جدول به پایان رسانده است.