به گزارش پارس نیوز، 

رضا مهاجری، سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز در نشست خبری پیش از دیدار تیم ماشین‌سازی در برابر پدیده خراسان اظهار کرد: خوشحالم که به شهر خودم بازگشتم. سوای فوتبال و رقابتی که هست، امیدوارم هر تیمی که شایسته برد است به سه امتیاز برسد. جدا از نتیجه، همین‌که به مشهد بازگشتم برایم خوشحال‌کننده است.

وی افزود: دیدن پدیده در این جایگاه برایم واقعا مایه افتخار است و امیدوارم این روند ادامه یابد. گل‌محمدی ان‌شاءالله امسال بتواند دل مردم مشهد را شاد کند.

مهاجری در خصوص نقطه قوت پدیده در لیگ برتر هجدهم و شانس قهرمانی این تیم گفت: قهرمانی سخت است، اما پدیده در نیم‌فصل نخست نکات مثبتی مثل همدلی و تاکتیک داشت که اگر بتواند این نقاط قوت را حفظ کند، حرف‌های زیادی در نیم‌فصل دوم برای گفتن خواهد داشت.

سرمربی تیم ماشین‌سازی تبریز اضافه کرد: همه چیز شبیه پازل است. وقتی همه این تکه‌ها جور شوند، تیم به سمت موفقیت می‌رود. فصل قبل هم ما در پدیده در نیم‌فصل نخست عالی کار کردیم اما اتفاقاتی که نمی‌خواهم در خصوصش صحبت کنم رخ داد و از شرایط خوب دور شدیم.

مهاجری در خصوص شرایط ماشین‌سازی گفت: متاسفانه مصدومیت‌ها امان تیم ما را بریده‌ است. به جز مصدومیت‌ها داوری‌ها نیز اذیتمان کرده است‌. به ناحق، عزیز معبودی مقابل سپاهان اخراج شد. در دقیقه 10 بازی با پرسپولیس هم باید پنالتی برای ما اعلام می‌شد.

او ادامه داد: شما بگویید اگر در دقیقه 10 بازی با پرسپولیس به گل برسید، شرایط تغییر می‌کند؟ مسلما بله‌. متاسفانه برای بازی با پدیده هم چند مصدوم داریم. بازی فردا البته برای من دو سر برد است. دوست دارم از حال و هوای مشهد لذت ببرم و خوشحالم غنچه‌هایی که در پدیده داشتم این روزها در حال تبدیل شدن به گل هستند. این بسیار نکته مثبتی است که بتوانی به گذشته‌ات با افتخار نگاه کنی.

انتهای پیام/