به گزارش پارس نیوز، 

این ملی‌پوش ولزی گلی تماشایی در بازی رئال‌مادرید و لیورپول به ثمر رساند و نامزد جایزه پوشکاش شد. او در بازی فینال لیگ قهرمانان از روی نیمکت به زمین آمد و دو گل زد و کمک کرد که رئال‌مادرید برای سومین‌بار پیاپی به قهرمانی لیگ قهرمانان برسد.

اما در رای‌گیری، گل او رای کافی را نیاورد و گل صلاح به اورتون روی حرکت انفرادی او جایزه زیباترین گل سال را از فیفا گرفت.

بیل گفت: «بله، راستش را بگویم از این بابت غافلگیر شدم. چه چیزی می‌توان گفت؟ این کار آنها باعث شد از ارزش این جایزه کمی کاسته شود. هرچند که البته گل صلاح هم عالی بود.»

بیل 29ساله می‌گوید از لحظه‌ای که توپ روی پایش نشست، فهمید کاری خاص انجام داده است. او ضربه‌ای عالی به توپ زد و دروازه لوریس کاریوس را از فاصله 14 متری باز کرد. او گفت: «این حرکت من غریزی بود. من جای‌گیری درستی از نظر بدنی داشتم، پایم را عالی به توپ زدم و ضربه‌ام بی‌نقص بود. زمانی که توپ را چنین بی‌نقص می‌زنید، می‌دانید که به سمت چارچوب می‌رود. در این حالت تنها باید امیدوار باشید که دروازه‌بان واکنشی باورنکردنی انجام ندهد. به محض آنکه پایم به توپ خورد، می‌دانستم این احتمال وجود دارد که توپ گل شود. اگر صحنه را ببینید، متوجه می‌شوید من بلافاصله به سمت دروازه نگاه کردم. من می‌دانستم توپ کجا دارد می‌رود.»

بیل در طول دوران بازی‌اش، از زمان حضور در تاتنهام تا دوران بازی در رئال، همیشه کارهای تماشایی انجام داده است. او با این حال می‌گوید که آن لحظه جادویی برابر تیم یورگن کلوپ بهترین لحظه دوران ورزشی‌اش بود: «به نظرم باید گفت که این بهترین گل من بوده است. گل‌های زیادی پیدا نمی‌کنید که شبیه این باشند. من البته آن گلی که در فینال جام حذفی 2014 به بارسلونا زدم را هم دوست دارم اما این یکی در مسابقه‌ای بسیار بزرگ بود، یعنی فینال لیگ قهرمانان، بزرگ‌ترین بازی فوتبال باشگاهی. همچنین این گل پیروزی بود و باید بگویم که این بهترین گل بود.»

بیل در فصل جاری به دنبال آن است که دوباره آن درخشش را داشته باشد. این بازیکن ولزی حالا 10 بازی در لیگ است که گل نزده است.

انتهای پیام/