به گزارش پارس نیوز، «اگر مصاحبه‌های فعلی برانکو را با روزهایی که تازه سرمربی پرسپولیس شده بود، مقایسه کنیم، کاملا ‌تفاوت را احساس خواهیم کرد. شاید هم طبیعی باشد که برانکو با ٢ بار قهرمانی در لیگ ایران و رساندن ‌پرسپولیس به فینال آسیا حالا با اعتماد به نفس بیشتری به سوالات خبرنگاران پاسخ بدهد. با این حال هر روز ‌شاهد افزایش حس غرور در صحبت‌های مرد کروات هستیم. او دیگر یک مربی آرام و بدون حاشیه محسوب ‌نمی‌شود؛ اتفاقی که باعث شده یکی از ویژگی‌های مثبت خود در سال‌های اخیر را از دست بدهد.

در جریان بازی ‌با ذوب آهن شاهد رفتارهایی از برانکو بودیم که شاید قبلا از او ندیده بودیم. اعتراض شدید به داور مسابقه کاری ‌است که برانکو حالا به سبک همتایان ایرانی‌اش انجام می‌دهد. سرمربی پرسپولیس در جریان تمرین دیروز هم ‌با اشاره به اشتباهات داور علیه تیمش، مثل مصاحبه‌های اخیر خود به دست‌های پشت پرده اشاره کرد که گویا ‌نمی‌خواهند پرسپولیس قهرمان شود! شاید بخش جالب صحبت‌های برانکو جایی باشد که درباره مودریچ صحبت ‌کرده و به نوعی دچار خودشیفتگی شده است: «بازیکنان من بهترین نفرات می‌شوند. مودریچ در جهان، بشار در ‌عراق، سیدجلال حسینی در ایران و بیرانوند در آسیا. خیلی به نفراتم افتخار می‌کنم. این برای من باعث افتخار ‌است.»

این‌ که برانکو به صورت واضح در موفقیت این بازیکنان سهمی برای خود در نظر گرفته، عجیب به نظر ‌می‌رسد. جدا از بحث و جدل‌هایی که مرد کروات با کی‌روش داشته و هنوز هم ادامه دارد، او بارها در ‌مصاحبه‌های پرتعداد خود در تمرین و پیش از بازی‌های لیگ به برنامه‌ریزی لیگ برتر ایراد گرفته است. با این‌ که ‌شاگردانش بازی با پیکان را در فیفادی با پیروزی پشت سر گذاشتند، او این موضوع را بهانه‌ای برای اعتراض به ‌سازمان لیگ کرده است. برانکو در روزهایی که تیمش خوب نتیجه می‌گیرد، خودش را وارد حاشیه‌های زیادی ‌کرده و اکثرا هم به صحبت‌های افراد دیگر پاسخ می‌دهد.‌»