به گزارش پارس ، به نقل ازباشگاه خبرنگاران طبق شنیده های ما مبنی بر انتخاب محمد پنجعلی قرار است که سعید شیرینی نیز در کنار وی به عنوان سرپرست فعالیت داشته باشد و یکی از آنها کارهای بیرونی باشگاه را انجام دهد و دیگری به کارهای داخلی باشگاه توجه کند و این یعنی دو سرپرست در یک تیم و این درحالیست که خوردبین در گذشته به تنهایی این کارها را انجام می داد.

گفتنی است، یحیی گل محمدی سرمربی سابق پرسپولیسی ها که اکنون بر روی نیمکت نفت تهران می نشیند طی نامه ای به باشگاه پرسپولیس هشدار داد که حق و حقوق وی را مشخص کنند تا او بتواند مطالبات خود را از این باشگاه دریافت نکند.

شایان ذکر است، پیشکسوتان باشگاه پرسپولیس که برای گذراندن کلاس های تئوری به آکادمی ترافیک برزیل رفته بودند، امروز ۲۲ خرداد به تهران بازمی گردند.

لازم به ذکر است، امید عالیشاه که به تازگی به عضویت باشگاه پرسپولیس درآمده است در زمره بازیکنان زیر ۲۳ سال این باشگاه محسوب می شود.

در این گزارش آمده است، پرسپولیسی ها روز چهارشنبه ۲۲ خرداد برای اینکه به تازگی از اردوی آمادگی اردبیل بازگشته اند استراحت خواهند کرد و پس ازآن از روز پنجشنبه ۲۳ خرداد دوباره تمرینات خود را پیگیری خواهند کرد.

در پایان به گفته مسئولان مطالبات بازیکنان فصل گذشته باشگاه پرسپولیس را پیش از آغاز فصل جدید و لیگ برتر سیزدهم فوتبال ایران به بازیکنان پرداخت خواهند کرد.