به گزارش پارس نیوز، تیم فوتبال پیکان و مجید جلالی گرچه آغاز نسبتا خوبی در لیگ داشتند، اما هفته‌هاست که با پیروزی بیگانه هستند.

پیکان بعد از ۴ شکست پی در پی مقابل سپاهان، فولاد، پارس جنوبی و تراکتورسازی، طلسمی به بلندای ۶ هفته پیروز نشدن را با خود یدک می‌کشد. آخرین پیروزی این تیم به هفته هشتم و دیدار خانگی آنها مقابل سپیدرود باز می‌گردد.

نساجی بر خلاف پیکان، لیگ را خیلی خوب آغاز نکرد اما رفته رفته شرایط این تیم به مراتب بهتر شد و حالا از حاشیه امنیت نسبتا مناسبی در جدول برخوردار هستند.

شاگردان نکونام که اولین سال حضور در لیگ برتر را تجربه می‌کنند، در آستانه هفته پایانی نیم فصل نخست با ۱۳ امتیاز در رده دوازدهم قرار گرفته‌اند. نساجی در صورت پیروزی برابر پیکان و در بهترین حالت ممکن، شاید بتواند به نیمه اول جدول راه یابد.

ناکامی‌های دنباله دار مجید جلالی با پیکان، نارضایتی مدیران باشگاه را از شرایط این تیم در بر داشته و هیچ بعید نیست اگر جلالی طلسم ناکامی‌های نیم فصلش را مقابل نکونام و نساجی نشکند، بعید نیست در تعطیلات نیم فصل از پیکان پیاده شده تا هدایت این تیم در نیم فصل دوم به فرد دیگری سپرده شود. 

دیدار دو تیم پیکان و نساجی از ساعت ۱۵:۱۵ روز پنجشنبه ۱۵ آذر به میزبانی پیکان در شهر قدس برگزار می‌شود.