به گزارش پارس نیوز، 

سانتی سولاری، سرمربی رئال در نشست خبری این بازی به تمجید از مودریچ به خاطر فتح توپ طلا پرداخت اما بازهم ترجیح داد در مورد علت نیمکت نشینی ایسکو توضیح خاصی ندهد.

واکنش سولاری به تبعیض بین مودریچ و ایسکو

سولاری در مورد مودریچ گفت: « قطعا تمام توجهات در این روزها به مودریچ است. مطمئنم که از این روزها لذت می برد. باید هم اینطور باشد به خصوص که در سن مودریچ وقتی برنده توپ طلا می شوید، لذتبخش تر است.»

واکنش ایسکو به ادعای اضافه وزن در اینستاگرام: « من اهل شبکه های اجتماعی نیست و عکس ایسکو را ندیدم.»

واکنش سولاری به تبعیض بین مودریچ و ایسکو

نیمکت نشینی ایسکو :« 24 بازیکن در اختیار دارم؛ بعلاوه بازیکنان تیم دوم باشگاه. همه را با انگیزه و مشتاق دیده ام. وقتی بازیکنی اینجنین انگیزه داشته باشد، به میدان هم خواهد رفت.

شما خبرنگاران می توانید در مورد علت بازی نکردن یک بازیکن مطلب بنویسید ولی من به عنوان مربی هر روز با بازیکنانم در تمرین حاضر هستم و حق اشتباه ندارم. برای هر بازیکنی پیش می آید که از لحاظ کیفی دچار افت شود. بازیکن باید در تمرینات سخت کار کند و مربی را به خود متقاعد کند.»

حضور ایسکو در بین 30 نامزد نهایی توپ طلا و تبعیض بین او و مودریچ: « اگر امروز از مودریچ تعریف کردم، به خاطر این بود که دو روز پیش توپ طلا را به دست آورد. گفتم که رئال متشکل از 24بازیکن است و هرگز تبعیض قائل نمی شوم. همه در یک قایق هستیم.»

بازی برگشت با ملیا: « انتظار دارم هواداران به ورزشگاه بیایند. در این بازی می توانیم شاهد حضور بازیکنانی در زمین باشیم که کمتر به میدان رفته اند. ملیا صدرنشین دسته سوم است و باید بازی برگشت را هم جدی گرفته و برای قطعی کردن صعود مبارزه کنیم.»

یورنته، رقیب جدی کاسیمیرو:« هیچ بازیکنی غیر قابل بحث نیست. هیچکس نمی تواند ادعای همیشه ثابت بازی کردن را داشته باشد. مارادونا و پله نیز اینچنین نبودند. آنها 10 تا 12 سال به شکل متوالی خوب و در اوج بودند ولی بالاخره جایگزین شدند.»

خرید در انتقالات زمستانی: « هنوز هیچ چیز مشخص نیست. اطلاعی هم در این زمینه ندارم چون من مربی تیم هستم و در حوزه نقل و انتقالات فعالیت نمی کنم.»

انتهای پیام/