به گزارش پارس ، به نقل ازفارس، با تصمیم مسئولان سازمان لیگ تنیس، دوازدهمین دوره رقابت های لیگ برتر جام خلیج فارس به مهر ماه امسال موکول شد.

طبق برنامه اعلامی قرار بود این مسابقات سوم خرداد ماه سال جاری در زمین های مجموعه ورزشی استقلال تهران و در ۴ مرحله آغاز شود که با موافقت مسئولان سازمان لیگ این دوره از رقابت های لیگ برتر به مهر ماه موکول شد.

اصغر غمناک، رئیس سازمان لیگ تنیس در این خصوص گفت: به خاطر برگزاری اردوی تیم ملی و همچنین برگزاری رقابت های جام دیویس که شهریور ماه امسال به میزبانی دبی برگزار می شود، در واقع خودمان را فدا کردیم و با موکول کردن زمان برگزاری لیگ به پس از رقابت های جام دیویس، همکاری لازم را با این تیم انجام دادیم.

وی ادامه داد: با این تصمیم قصد داریم تا تیم ملی تنیس ایران با قدرت بیشتری در رقابت های جام دیویس شرکت کرده و قصد نداریم با برگزاری دور اول لیگ برتر، بازیکنان ملی پوش خسته و آسیب دیده به دبی اعزام شوند. در نهایت هم نخواستم به گونه ای تصمیم گیری کنیم که ناکامی احتمالی تیم ملی به گردن ما بیافتد.

غمناک با بیان اینکه دوست داریم تمام باشگاه های بزرگ و قدرتمند فوتبالی در لیگ تنیس هم حضور داشته باشند، در مورد آخرین وضعیت حضور پرسپولیس در لیگ برتر تنیس گفت: برای حضور سرخپوشان در لیگ برتر تنیس پیگیر هستیم و امیدوار، چراکه انسان به امید زنده است.