به گزارش پارس نیوز، در جدول رده بندی جدید اعلام شده باشگاه های جهان پرسپولیس همچنان بهترین باشگاه ایرانی محسوب می شود و با وجود دو پله سقوط نسبت به ماه گذشته در رده ی 165 رده بندی جهان و بالاتر از تیم هایی مانند ماینز آلمان، بروژ بلژیک، وستهام انگلستان و فاینورد هلند قرار دارد و لستر انگلستان با حضور در رده 165 همسایه سرخپوشان است.


استقلالی ها نیز با توجه به نتایج خوبی که کسب کردند در این رده بندی یک پله پیشرفت داشتند و به رتبه 196 رده بندی جهان رسیدند. استقلالی ها در این رده بندی یک پله از تیم برایتون که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد، بالاتر ایستادند و تیم های مطرحی مانند اندرلخت بلژیک و پارتیزان صربستان نیز بعد از استقلال حضور دارند.


ذوب آهن اصفهان در این رده بندی تیم سوم ایران است و در رتبه 291 قرار گرفته است. تراکتورسازی در این رده بندی تیم چهارم است و با پیشرفتی قابل قبول به رتبه 505 رسیده است. سایپا نیز بالاتر از پدیده خراسان و سپاهان در رده پنجم حضور دارد.


چونبوک موتورز کره جنوبی با حضور در رتبه 35 بهترین رتبه را در میان تیم های آسیایی دارد و اولسان از این کشور با رتبه 47 در رده بعدی قرار گرفته است