به گزارش پارس نیوز، تیم‌های فوتبال ذوب‌آهن و پرسپولیس قرار است فردا (سه‌شنبه) در دیدار معوقه هفته دوازدهم در ورزشگاه آزادی به مصاف هم بروند.

امروز نشست خبری سرمربیان دو تیم برگزار شد، ولی در کنفرانس سرمربی ذوب‌آهن نکته جالبی به چشم خورد. منصوریان در این نشست دو بار با کنایه‌هایی که به مهدی رحمتی حسابی از خجالت وی درآمد و نشان داد که آنها هنوز هم با هم اختلاف دارند.

مورد اول در اواسط کنفرانس و در جایی مطرح شد که خبرنگاری از منصوریان در مورد انتقال سیدحسین حسینی به ذوب‌آهن پرسید که سرمربی ذوبی‌ها در بخشی از صحبت هایش نام ۴ دروازه‌بان درجه یک و برتر ایران را به زبان آورد، ولی خبری از نام رحمتی نبود. بیرانوند، عابدزاده، حسینی و مظاهری اسامی بودند که منصوریان از آنها به عنوان برترین‌های ایران نام برد.

کنایه دوم زمانی اتفاق افتاد که خبرنگاری در خصوص خداحافظی سیدجلال حسینی از تیم ملی از او سوال کرد و منصوریان پاسخ داد: هر وقت تیمی ضعیف‌تر می‌شود نقش کاپیتان در آن پررنگ‌تر می‌شود. حسینی پسر دوست داشتنی است. وقتی او در زمین حضور دارد، مربی احساس می‌کند یک دستیار در زمین دارد.

این صحبت‌ها در حالی مطرح شد که سیدمهدی رحمتی در زمان سرمربیگری منصوریان در استقلال کاپیتان این تیم بود، ولی در روز‌های پایانی حضور این مربی در جمع آبی‌پوشان اختلاف این دو تشدید شد و به نظر منصوریان رحمتی بیشتر مقصر این داستان بود.