به گزارش پارس نیوز، در روزهای اخیر رسانه های بین المللی از کارلوس کی روش، سرمربیتیم ملی فوتبال ایران و لوئیس فیلیپه اسکولاری به عنوان گزینه های نهایی مسئولان فدراسیون فوتبال کلمبیا برای انتخاب سرمربی تیم ملی این کشور نسبت به سایر گزینه ها نام برده اند.

هرچند تاکنون تماس یا مذاکره مسئولان فدراسیون کلمبیا با سرمربی اسبق تیم ملی برزیل و فعلی پالمیراس از سوی فیل بزرگ (لقب اسکولاری) و نزدیکانش تائید نشده است، اما برخی رسانه ها از تلاش میگل آنخل بورخا، مهاجم کلمبیایی پالمیراس برای جلب نظر اسکولاری خبر داده اند. بورخا که در سال 2018 همراه تیم برزیلی به قهرمانی لیگ رسیده است اسکولاری را گزینه اصلی سرمربیگری تیم ملی کشورش می داند و اعلام کرده است می تواند او را برای سرمربیگری تیم ملی کشورش متقاعد کند.

بورخا پس از دیدار پالمیراس و ویتوریا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: هرچند می دانم اسکولاری در پالمیراس خوب کار می کند اما می توانم او را برای سرمربیگری در تیم ملی کلمبیا متقاعد کنم. با حضور فیلیپ پالمیراس، بهترین تیم برزیل است و اگر او به کلمبیا برود بسیار خوب است. او مربی خوب، بزرگ و قهرمان جهان است و تلاش می کنم اسکولاری با ترک پالمیراس سرمربی برزیل شود اما این کار بسیار سخت است.

پس از جدایی خوزه نستور پکرمن آرژانتینی از تیم ملی کلمبیا، مسئولان فدراسیون فوتبال این کشور برای انتخاب جانشین او دست به کار شده اند و اخبار زیادی درباره احتمال حضور کارلوس کی روش پس از جام ملت های آسیا منتشر شده است. حال باید دید آیا میگل بورخا با جلب نظر اسکولاری می تواند برگ برنده این سرمربی بزرگ برزیلی نسبت به کارلوس کی روش برای حضور روی نیمکت سه رنگ ها شود.