به گزارش پارس نیوز، باشگاه پرسپولیس برای خداحافظی سیدجلال حسینی نشست خبری برگزار و پیش از آغاز مراسم بیانیه ای را منتشر کرد. در این بیانیه آمده است:
صحبت از یک مرد تمام نشدنی است.  توصیف قابل تعمقی از یک بازیکنی است که هر وقت تصور شد پایان خواهد یافت نه فقط برای خود که برای فوتبال ایران فصلی تازه رقم خورد.
او مرزهای تازه ای از توانایی را برای هر فوتبالیستی تعریف کرد، مردی که قدرتش را نه از ساق هایش که  از ذهن و روحش گرفته و در کالبد خود و همبازیانش و تمام تیم جریان می یابد. اگر غیر از این بود پس از آنچه برایش در آستانه جام جهانی رقم می خورد سقوط می کرد اما او اوج گرفت مانند پرسپولیس  وبه رسم بزرگان در مواجهه با سختی ها...
سیدجلال حسینی در روزهایی که ستاره های فوتبال زود به تاریکی می گرایند و برای سقوط و ناامیدی دنبال کوچکترین بهانه می گردند به راستی یک گنج با ارزش است. کاپیتانی که گویی برای آیین پرسپولیس به مکتب برانکو ایوانکوویچ خلق شده؛ خستگی ناپذیر، مبارز، مصمم و فراری از تسلیم در برابر دشواری های ناسازگاری ها و دشمنی ها. گویی که از گردونه روزگار از همان ابتدا مقدر شده بود که این دو در این نقطه از مکان و در چنین نقطه ای از زمان به یکدیگر ملحق شوند تا اتفاقهایی باشکوه رایکی پس از دیگری رقم بزنند. باعث حسرت فراوان بود اگر سیدجلال این پیراهن را نمی پوشید و پرسپولیس هم چنین کاپیتانی بزرگ و الهام بخش را در خود جای نمی داده بود.
 به راستی چه حسرت بزرگی است که تیم ملی ایران چون اویی را نداشته باشد که تکرار تکرار نشدنی ها به آسانی میسر نمی شود و با تمام وجود برای تیم ملی کشورمان مردانی چون او با اراده هایی پولادین و همتی تمام نشدنی آرزو می کنیم.
در لحظه لحظه های بازی های  تیم ملی عزیزمان و در میان تمام آن لحظات غیر قابل توصیف برای توفیق های روزافزون دلتنگ او خواهیم بود و این قسم سرخپوشان است که جام قهرمانی آسیا را روی دستهای کاپیتان سیدجلال حسینی بنشانند و این تیم نشان داده سرش می رود قولش نمی رود.