به گزارش پارس ، به نقل از مهر، محمد رویانیان در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: سرپرست تیم هنوز مشخص نشده ولی طی روزهای آتی این انتخاب صورت خواهد گرفت. در مورد شیرینی باید بگویم وی بیش از یک سال گذشته شبانه روزی برای پرسپولیس زحمت کشیده است و بسیاری زمان ها ۲۴ ساعته در حال تلاش بی وقفه برای حل و فصل مشکلات پرسپولیس بوده است.

وی ادامه داد: شیرینی در امور اجرایی، اقتصادی، مالی و پشتیبانی و همچنین نقل و انتقالات دخالت مستقیم داشته و تلاش های بسیاری انجام داده است. او کمک های زیادی نیز به باشگاه و تیم کرده و بنده چشمم را روی حقایق نمی بندم و این زحمات ارزشمند و قابل توجه را شایسته تقدیر می دانم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه شیرینی قطعا کنار تیم خواهد بود، تاکید کرد: او طی همین مدت کوتاه هم توانست اقدامات زیادی برای تیم انجام دهد. شیرینی طی یک هفته اخیر سه چهار بار از اردبیل به تهران آمدند تا امور نقل و انتقالات باشگاه به سرانجام خوبی برسد. علی دایی هم از این تلاش و فعالیت رضایت داشته و این موضوع ر ا به بنده منتقل کرده است.

رویانیان در پایان گفت: محمد پنجعلی هم از پیشکسوتان بزرگ و از افتخارات باشگاه پرسپولیس هستند که در کنار ما خواهند بود. ما همگی یک تیم هستیم که برای موفقیت پرسپولیس تلاش می کنیم و درباره موضوع سرپرستی نیز تصمیم نهایی اتخاذ می شود به گونه ای که به تیم کمک شده و شرایط آرمانی و ایده آلی برای موفقیت تیم فراهم شود.