به گزارش پارس نیوز، مالمو که برای سومین فصل متوالی است از وجود بهرنگ صفری 33 ساله سود می‌برد، در ورزشگاه سوئدبانک میزبان گنک بلژیک بود و در پایان تلاش 2 تیم نتیجه‌ای جز تساوی 2 بر 2 برای آنها در پی نداشت. ابتدا گنک توسط پوزولو و پینتسیل به 2 گل رسید اما لویکی و آنتوئنسن نتیجه را جبران کردند تا مالمو و گنک امتیازها را تقسیم کنند و از زمین خارج شوند.


بهرنگ صفری در این بازی از ابتدا در ترکیب مالمو قرار گرفت اما در دقیقه 81 جای خود را به برارسن داد. صفری این فصل و در آلونسکان- لیگ سوئد- 21 بار در ترکیب مالمو قرار گرفت و 1610 دقیقه در زمین حضور داشت. بهرنگ در لیگ اروپا هم آمار قابل‌توجهی از خود به جا گذاشته. این مدافع ایرانی- سوئدی که 31 بازی ملی هم برای سوئد انجام داده، در هر 5 بازی مالمو در مرحله گروهی لیگ اروپا از ابتدا در ترکیب این تیم حضور داشته و آمار 360 دقیقه حضور در زمین را به نام خود ثبت کرده است؛ آماری که برای یک مدافع 33 ساله که حالا از سمت چپ خط دفاع به مرکز آن منتقل شده، قابل توجه و ویژه است. مالمو با کسب 6 امتیاز از 5 بازی در رده سوم گروه قرار دارد و به همین دلیل بازی بعدی این تیم مقابل بشیکتاش در ترکیه، حکم مرگ و زندگی را برای صفری و هم‌تیمی‌هایش دارد. بشیکتاش با 7 امتیاز در رده دوم ایستاده و گنک هم با 8 امتیاز به صدر جدول تکیه زده.


اسپارتاک‌ترناوا که علی قربانی را در اختیار دارد در ورزشگاه کنستانت‌واندن‌استوک بروکسل، میهمان اندرلخت بود که حاصل تلاش 2 تیم، تساوی صفر بر صفر بود. نام علی قربانی در ترکیب ابتدایی رادوسلاو لاتال قرار نداشت اما در دقیقه 60، وقتی بازی گره خورده بود و البته ترناوا هم نیاز به گل داشت، سرمربی این تیم تصمیم گرفت مهاجم سابق استقلال را به زمین بفرستد و او را جانشین مارک باکوس 35 ساله و اهل اسلوونی کند. قربانی که این فصل و در لیگ اسلواکی، 8 بازی انجام داده، 532 دقیقه در زمین بوده و 2 گل زده، نتوانست دروازه اندرلخت را تهدید کند و بازی با همان تساوی بدون گل به پایان رسید.


قربانی در این بازی و از سوی کارشناس‌ها نمره متوسط 6/6 را دریافت کرد. حاصل کار مهاجم ایرانی ترناوا 8 پاس با دقت 53 درصد، یک پاس کلیدی و 13 دوئل (6 تا موفق) بود. قربانی برخلاف بازی مقابل دیناموزاگرب که توانست تک گل ترناوا را به ثمر برساند، در این بازی توفیقی به‌دست نیاورد. ترناوا با کسب 4 امتیاز از 5 بازی موفق نشد به مرحله حذفی لیگ اروپا صعود کند. از این گروه، دیناموزاگرب و فنرباغچه مجوز حضور در مرحله بعدی رقابت‌ها را کسب کردند.


صادق محرمی دیگر بازیکنی بود که می‌توانستیم به حضور او در لیگ اروپا دل ببندیم اما انگار نناد بیلیکا علاقه‌ای به استفاده از دفاع راست ایرانی‌اش در این رقابت‌های مهم ندارد. محرمی در لیگ کرواسی، 10 بار در ترکیب دیناموزاگرب قرار گرفته و روی هم 832 دقیقه در زمین بوده. فرصت بازی در لیگ اروپا هرگز به محرمی نرسیده و او فقط در چند بازی توانسته روی نیمکت این تیم بنشیند.


دیناموزاگرب در اولکر استادیوم استانبول میهمان فنرباغچه بود اما صادق محرمی در کرواسی ماند تا تمرین‌های انفرادی‌اش را انجام بدهد. دینامو مقابل فنرباغچه که مربیگری‌اش را اروین کومان- برادر رونالدو کومان- در اختیار داشت، نتیجه‌ای بهتر از تساوی صفر بر صفر به‌دست نیاورد. نتیجه‌ای که برای هر 2 تیم مناسب بود تا به مرحله بعد صعود کنند و بخت خود را مقابل حریفان قدرتمندتری بیازمایند.


با توجه به نتایجی که به‌دست آمده، علی قربانی باید در یک بازی تشریفاتی مقابل فنرباغچه بازی و با لیگ اروپا خداحافظی کند اما بهرنگ صفری و صادق محرمی این شانس را دارند تا همچنان به حضور در ترکیب مالمو و دیناموزاگرب امیدوار باشند.