به گزارش پارس نیوز، تراکتورسازی در حالی امروز مقابل پارس جنوبی جم به میدان می رود که مثل بازی با پرسپولیس آنتونی استوکس و لی اروین دو مهاجم گلزن خود را در اختیار ندارد. این دوبازیکن به دلایل عجیب از حضور در تراکتور منصرف شده اند و بعید هم هست دیگر به این تیم برگردند.


مساله مهم اما چنین است که تراکتورسازی به غیر از استوکس و اروین فقط محمدرضا آزادی جوان را به عنوان مهاجم در اختیار دارد. بازیکنی که بعید است محمد تقوی سرمربی تراکتور با توجه به جوانی اش او را به عنوان یار فیکس مقابل پارس جنوبی به زمین بفرستد.


در چنین شرایطی تقوی مجبور است از بازیکنان دیگر در پست غیرتخصصی بازی بگیرد و به عنوان مهاجم نوک قرار دهد. او در بازی گذشته تیمش طوری بازی کرد که انگار مهاجم نداشت و در حملات مسعود شجاعی، احسان پهلوان و اشکان دژاگه به خط حمله اضافه می شدند.


حالا اما شاید تقوی سیستم خود را تغییر دهد تا تیمش به گل برسد. او احتمالا از وجود دژاگه و پهلوان یا یکی از آنها به عنوان مهاجم نوک استفاده کند تا بتواند تیمش را به گلزنی سوق دهد.


تقوی روز گذشته در نشست خبری نیز به این موضوع اشاره کرد: « یکی از مهم ترین موضوعات در فوتبال این است که اول گل نخورید. البته به آن معنا نیست که دفاعی بازی کنید. ما سعی می کنیم طوری بازی کنیم که تیم مان بازی را کنترل کند. ما توانایی باز کردن هر دروازه ای را داریم. با استوکس یا بدون استوکس.»


دیدار پارس جنوبی و تراکتورسازی ساعت 15 امروز در ورزشگاه تختی جم برگزار می شود.