به گزارش پارس ، به نقل ازروزنامه نود؛ محسن مسلمان در بازی دوستانه تیم ملی مقابل عمان عملکرد خوبی داشت اما در دیدار با قطر فرصت بازی کردن بدست نیاورد. مسلمان در حال حاضر تمریناتش را بیشتر کرده تا شاید در بازی خانگی مقابل لبنان به میدان برود. مسلمان هنوز برای فصل آینده اش تصمیم نگرفته و منتظر است تکلیف ماندن ذوب آهن در لیگ برتر بعد از بازی پلی آف مشخص شود.

حضور رئیس جمهور در تمرینات باعث دلگرمی تان شد؟
- همین که به تیم ملی در این شرایط حساس اهمیت داده می شود، ارزش دارد. امیدوارم با این حمایت ها به جام جهانی صعود کنیم تا جبران شود. خدا را شکر پاقدم آقای احمدی نژاد همیشه برای فوتبال خوب بوده.
* شرایط تیم ملی برای بازی با لبنان چطور است؟
- شرایط بچه ها خیلی خوب است. از لحاظ روحی همه با انگیزه هستیم و هم قسم شدیم لبنان را ببریم. به ۳ امتیاز بازی نیاز داریم تا با یک تساوی در کره مستقیم صعود کنیم. امیدوارم مردم ورزشگاه را پر کنند تا بعد از برد جشن بگیریم.

* فکر می کنی لبنان با انگیزه بالا به تهران بیاید؟
- ما نباید به این مسائل کاری داشته باشیم. فرقی نمی کند لبنان با انگیزه به تهران بیاید یا نه. ما باید کار خودمان را انجام دهیم و با قدرت ببریم. اگر بخواهیم این تیم را دست کم بگیریم به مشکل می خوریم. در بازی با قطر هر ۱۱ بازیکن با جان و دل بازی کردند و ما که روی نیمکت بودیم واقعا لذت بردیم.

* با توجه به اینکه بازی با لبنان در تهران برگزار می شود، فکر می کنی به تو بازی برسد؟
- در حال حاضر فقط صعود تیم ملی به جام جهانی برایم مهم است و اصلا شعار نمی دهم. من تمریناتم را انجام می دهم و سرمربی تشخیص می دهد که آماده ترین بازیکنان را به زمین بفرستد. بازیکنانی که مقابل قطر بازی کردند تجربه شان بالا بوده و خیلی خوب بازی کردند.

* استراتژی ایران برای بازی با لبنان چیست؟
- باید با گل های زیادی لبنان را شکست دهیم ولی نباید زیاد عجله کنیم. اگر لبنان را ببریم با روحیه بالایی به کره جنوبی می رویم و راحت تر می توانیم بازی کنیم. تیم ملی در حال حاضر صددرصد شانس صعود به جام جهانی را دارد. بچه ها در بازی با قطر سنگ تمام گذاشتند و فرقی نمی کند نفر اول یا بیست و پنجم بازی کند.

* هنوز برای فصل آینده تصمیم نگرفتی؟
- تا زمان بازی پلی آف مشخص می شود و بعد از این بازی تصمیم می گیرم. امیدوارم مسئولان برای بازیکنانی که در پلی آف بازی دارند فرجه ای در نظر بگیرند چون شرایط ما با سایر تیم ها فرق دارد.

* اما صادقیان و حدادی فر که با پرسپولیس توافق کردند؟
- توافق با قرارداد خیلی فرق دارد. حدادی فر که دوست من است و نمی خواهد جز به تیم ملی به چیز دیگری فکر کند. پرسپولیس که از اول فصل نقل و انتقالات تمام بازیکنان را گرفته اما این بازیکنان به تیم های دیگر می روند.

* اما خودت هم جزو گزینه های این باشگاه بودی؟
- ای بابا، نمی خواهم در این مورد حرف بزنم. فعلا دوست دارم ذوب آهن در لیگ بماند و بعد تصمیم می گیرم.