به گزارش پارس نیوز، علی دایی، در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال خوزستان اظهارکرد: ما در بازی‌های گذشته نتایج خوبی نگرفته‌ایم و در بعضی بازی‌ها هم خوب نبودیم. مخصوصا در نیمه دوم بازی برابر پدیده و بازی برابر سپاهان که اصلا خوب نبودیم. باید به لیگ برگردیم و بهترین فرصت برای این کار بازی فردا است. تیم استقلال خوزستان قابل احترام و خیلی خوب است. آنها خودشان را از انتهای جدول جدا کرده بودند اما این تیم  به خاطر مشکلات افت کرده است. ما به جایگاه آنها توجهی نداریم و از همه توانمان استفاده می‌کنیم تا بازی را ببریم.

او در مورد شرایط تیمش در لیگ قهرمانان آسیا هم گفت: من همیشه گفته‌ام ما بر اساس بضاعت مالی یارگیری کردیم اما همین بازیکنان به ما خیلی کمک کرده‌اند. متاسفانه مصدومیت و محرومیت دست و پای ما را بسته است. تعدای از بهترین بازیکنان ما مصدوم هستند. با صحبت هایی که با بازیکنان داشتیم سعی می کنیم نقاط ضعف را پوشش دهیم تا یک تیم شایسته را راهی پلی آف و لیگ قهرمانان آسیا کنیم. 

دایی در مورد درگیری بین کادر فنی تیم ملی و کادر فنی پرسپولیس هم بیان کرد: تمام این چالش ها به ضرر فوتبال باشگاهی و ملی ما است. متاسفانه خبرنگاران عزیز هم به این ماجرا دامن می‌زنند و آتش بیار معرکه می‌شوند. مربی تیم ملی و مربی باشگاهی هر کدام وظایفی دارند. باید جایگاه هایمان را بدانیم. نباید حرمت ها شکسته شود چون اینگونه نه تیم ملی و نه تیم های باشگاهی موفق می‌شوند.

سرمربی تیم فوتبال سایپا در مورد مصدومیت رضا اسدی هم گفت: متاسفانه بهترین دکتر های ما نتوانستند روشی را که مصدومیت او را بر طرف کند، پیدا کنند. به همین دلیل نتوانستیم او را در ایران درمان کنیم. پرونده او را می خواهیم برای دکتر تیم ملی آلمان و یک دکتر خوب در امارات بفرستیم تا در نیم فصل دوم به ما اضافه شود.