به گزارش پارس نیوز، مهدی تارتار روزهای پرفشاری را سپری می کند؛ سرمربی موفق پارس جنوبی امسال با وجود اینکه بالاجبار تغییرات زیادی در ترکیب تیمش ایجاد شد، اما توانسته روزهای خوبی را سپری کند. زردپوشان جنوبی فوتبال ایران در بازی با همه مدعیان شکست نخوردند و بردهای حساسی را نیز کسب کرده اند.


تیم تارتار در دو هفته گذشته دو پیروزی متوالی مقابل پیکان و ذوب آهن کسب کرد و از روحیه بالایی برخوردار است. منتهی این تیم برای بازی حساس روز یکشنبه مشکلاتی هم دارد.

 


مشکلات مالی پارس جم که منجر به اعتصاب بازیکنان در دو جلسه تمرینی شد می تواند در آستانه بازی با تراکتورسازی برای زردپوشان دردسرساز شود. از این رو پارسی ها چند بازیکن مصدوم برای مسابقه روز شنبه دارند. فرشید پاداش و عماد میرجوان اصلی ترین این مصدومان هستند که وضعیت شان برای بازی با تراکتور مشخص نیست.


در چنین شرایطی مهدی تارتار کار سختی خواهد داشت تا اول بتواند بازیکنانش را از نظر روحی در شرایط مناسبی قرار دهد و سپس در ترکیب اصلی جایگزین های بازیکنان مصدوم را انتخاب کند. سرمربی پارس در تمرین عصر روز گذشته نیز با استرس زیاد کارش را دنبال کرد؛ البته او انگیزه زیادی دارد تا سومین برد متوالی را هم کسب کند تا هم رکورد نباختن در خانه برای پارس حفظ شود و هم اندوخته امتیازی این تیم قبل از پایان نیم فصل بیشتر شود.