به گزارش پارس نیوز، این دیدار فقط مصاف تیم های اول و دوم جدول نیست. مصاف بهترین خط دفاعی با بهترین خط هجومی نیز هست. عنوان بهترین خط دفاعی در اختیار تیم پدیده مشهد است که تا به این جای کار و بعد از 12 بازی 5 گل خورده است. معدل گل خورده این تیم در هر بازی کمتر از نیم گل است. سپاهان هم با بهره گیری از کی روش استنلی در نوک خط حمله و مهرداد محمدی و سجاد شهبازاده در کناره ها دارای بهترین خط حمله است و تا به این جای کار  25 گل زده است. با این حساب می توان گفت میانگین گل زده این تیم در هر بازی بیش از 2 گل است. 

 

بهترین خط حمله می برد یا بهترین خط دفاعی؟ باید به این نکته مهم اشاره کرد پدیده اگر چه در فاز دفاعی بهترین عملکرد را داشته است اما در فاز حمله هم تیم زهرداری است. 17 گل در 12 بازی اگر چه آمار پایین تری نسبت به تیم سپاهان است اما تیم پدیده را به 80 درصد از امتیازات بازی ها رسانده است. 

 

در تیم سپاهان اما  کی روش استنلی قادر به باز کردن هر دروازه ای است. به این خاطر که پرتوان و پر تلاش بازی می کند و در ارسال از کناره ها از عقب به فضا می زند و به تیم مدافع اجازه برنامه ریزی برای دفع توپ را نمی دهد. قطعا در بازی فردا نقش دروازه بان پدیده به عنوان مدافع آخر روی این ارسال ها تاثیر گذار است. از حسن های حضور کی روش در ترکیب تیم سپاهان موقعیت سازی برای هم تیمی ها است. 

 

 

اما در تیم پدیده گل زنی فقط به یک بازیکن ختم نمی شود که البته این حسن است. پدیده برای تبدیل شدن به تیم هجومی فقط چند ثانیه فرصت می خواهد و این بدین معنی است که ضد حملات خوبی می زند. بنابراین باید گفت خط دفاعی تیم سپاهان هم روز آرام و بدون دردسری را نخواهد داشت.