به گزارش پارس نیوز، پیشکسوت فوتبال گفت: صنعت‌نفت نسبت به سال گذشته قوی‌تر نیست و همین موضوع بر روی روند کاری این تیم تاثیرگذار بوده است.

 

 ابراهیم قاسمپور، پیشکسوت فوتبال ایران و سرمربی سابق صنعت نفت آبادان درباره دیدار تیم های استقلال و صنعت نفت گفت: فوتبال قابل پیش‌بینی نیست اما در مورد شرایط دو تیم باید بگویم استقلال دراین فصل فراز و نشیب های زیادی داشته، یک بازی را می برد و بعد از آن مساوی یا باخت داشته و روند رو به رشد متوالی را نتوانسته هنوز پیدا کند.

 

وی افزود: در سوی دیگر میدان صنعت نفت آبادان و یا هر تیم دیگری در آزادی مقابل استقلال و پرسپولیس انگیزه دارد و صنعت نفت با اتکا به بازیکنانی مانند جاسم‌ کرار می‌تواند در این دیدار بر روی ضربات شروع مجدد و ضدحملات خطرناک ظاهر شوند.

 

سرمربی سابق تیم فوتبال صنعت نفت با اشاره به ۱۰ تساوی صنعت نفت در فصل جاری اظهار داشت: صنعت نفت نسبت به سال گذشته قوی‌تر نیست و همین موضوع روی روند کاری این تیم تاثیرگذار بوده و از یک تیم با بازیکنان متوسط شما نباید انتظارات زیادی داشته باشید. با توجه به داشته های تیم آنها پرتعداد درون زمین خود حضور دارند و همین موضوع باعث می شود که کمتر برد داشته باشند و ضمن آنکه ابزار گلزنی در صنعت نفت به صورت چشمگیری دیده نمی شود.

 

وی درمورد اینکه روی کاغذ استقلال شانس بیشتری برای برد دارد، تصریح کرد: این موضوع درست است، با توجه به میزبانی استقلال و حمایت هواداران این تیم در ورزشگاه آزادی شانس این تیم برای برد بیشتر است و تجربه نشان داده در این گونه بازی ها که فضا و جو به نفع  میزبان است اشتباهاتی نیز به نفع آن ها تمام می‌شود و شانس استقلال برای پیروزی در این دیدار بیشتر از حریفش است.