به گزارش پارس ، سیدایمان موسوی در گفت وگو باایسنا، درباره خبر قرار گرفتنش در لیست مازاد استقلال گفت: به من زنگ زدند و گفتند در لیست مازاد استقلال هستی. من همواره گفته ام دوست دارم در استقلال بمانم اما تصمیم بر این شده که من از استقلال جدا شوم و من هم قبول کردم ولی نمی دانم دلیل قرار گرفتنم در لیست مازاد استقلال چیست.

او در ادامه در پاسخ به این سوال که چرا از عملکردش در استقلال راضی بود، اظهار کرد: به شخصه از بازی هایم در استقلال راضی بودم، بازی های خوبی را انجام دادم و از شرایطی که داشتم خوشحال بودم. با این حال اینگونه جدا شدن از استقلال برایم عجیب بود و انتظار نداشتم که در لیست مازاد قرار بگیرم، اما این را باید بگویم که با حضور در استقلال، تجربیاتی به دست آوردم که تا سال ها به دردم خواهد خورد.

مهاجم فصل گذشته استقلال درباره برنامه اش برای آینده بیان کرد: من با هیچ تیمی تا زمانی که رضایتنامه ام را نگیرم، صحبت نمی کنم. هرگاه رضایتنامه ام را گرفتم، روی پیشنهاداتم فکر می کنم.

موسوی در پایان با تمجید از هواداران استقلال گفت: من نمی خواستم استقلال را به پول و تیم های دیگر بفروشم، اما مرا نخواستند. از هواداران متشکرم که در کوچه و خیابان به من احترام می گذاشتند و به من ابراز لطف می کردند و به آنها قول می دهم که هیچ گاه به پرسپولیس نمی روم.