به گزارش پارس نیوز، از هفته چهاردهم لیگ برتر تیم‌های پرسپولیس و ماشین‌سازی تبریز به مصاف هم خواهند رفت و تقابل شاگردان مهاجری و برانکو می‌تواند جدالی جذاب و دیدنی را رقم بزند.

 

در تیم ماشین سازی رضا خالقی فر حضوردارد که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را در کارنامه خود دارند و با انگیزه‌های فراوان پا به این مسابقه خواهند گذاشت و به دنبال این خواهند بود تا شایستگی‌های خود را به معرض نمایش بگذارند.

 

رضا خالقی فر مهاجم تیم ماشین سازی که در این تیم عملکرد خوبی داشته در اواخر فصل چهاردهم و فصل پانزدهم شاگرد برانکو در پرسپولیس بود و این مربی کروات به این بازیکن اعتقاد داشت و از او در پست‌های مختلف استفاده می‌کرد و معتقد بود خالقی فر به علت چند پسته بودن به کار پرسپولیس می‌آید.

 

موردی که به مذاق برخی از هواداران پرسپولیس خوش نمی‌آمد و آنها به حضور خالقی فر در تیم خود معترض بودند. همین فشارها باعث شد او از برانکو درخواست خروج داشته باشد. همین مسئله باعث شد پروفسور سرخها علی رغم میل باطنی خود با این درخواست موافق کند و حکم به جدایی بازیکن مورد علاقه خود بدهد.

 

پس از جدایی خالقی فر او در تیم گسترش فولاد سابق و ماشین سازی فعلی عملکرد خوبی از خود داشته و عصای دست مربیان این تیم از جمله فیروز کریمی و رضا مهاجری بوده است. 

 

باید ببینیم چه عملکردی از خالقی فر در مقابل پرسپولیس خواهیم دید و آیا او می‌تواند با درخشش خود توانایی هایش را به هواداران پرسپولیس نشان دهد یا خیر.