به گزارش پارس ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت وگو باایسنا، درباره انتخاب محمد پنجعلی به عنوان سرپرست این تیم اظهار کرد: هنوز به طور قطعی چیزی مشخص نشده است. من چهار روز پیش جلسه ای با پنجعلی داشتم و صحبت هایی با او انجام دادم اما قرار شد پس از بازگشت تیم از اردبیل با حضور علی دایی جلسه دیگری برگزار کنیم و وضعیت سرپرست را مشخص کنیم.

وی ادامه داد: باید ببینیم که آیا علی دایی هنوز می خواهد به کادرفنی اش فردی را اضافه کند یا خیر. می دانم پنجعلی علاقه و اعتقاد زیادی به علی دایی دارد و خود من دوست داشتم او به عنوان یکی از اعضای کادرفنی به ما کمک کند. با این حال همانطور که گفتم وضعیت سرپرست هنوز قطعی نیست و باید در جلسه ای که با علی دایی می گذاریم، درباره نحوه استفاده از پنجعلی بحث کنیم. البته پنجعلی به من گفت که هرکاری از دستش بربیاید برای پرسپولیس انجام می دهد. او دوست دارد به ما کمک کند. امیدوارم که از این مرد پرسپولیس بهترین استفاده را ببریم.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس همچنین درباره آخرین وضعیت کریم انصاری فرد و در پاسخ به این سوال که با توجه به پیشنهاد او از بوخوم اجازه رفتن او از پرسپولیس را می دهید گفت: فعلا که اجازه ما دست کوچکترهاست. ما دو هفته است که منتظر کریم هستیم اما او پاسخی به ما نداده است. کریم پسر خوبی است اما حرف ما را قبول نمی کند فعلا که او بزرگتر من و دایی شده است.

رویانیان همچنین درباره محمد قاضی هم گفت: قاضی یکی از بهترین، منظم ترین و با اخلاق ترین بازیکنانی است که من در این مدت با او کار کردم او بازیکن ارزشمندی است اما باید قبول کنیم که حضور دو مهاجم خوب در یک تیم سخت است. ما به دنبال انصاری فرد بودیم و به همین خاطر به قاضی گفتیم به خاطر آینده ات به پیشنهادهایت فکر کن. او هر تیمی که برود شایستگی هایش را دارد.

امروز محمد پنجعلی  از قطعی بودن حضورش در پرسپولیس به عنوان سرپرست خبر داده بود.