به گزارش پارس ، حمید زینی زاده در گفت و گو با فارس در خصوص آخرین وضعیت نقل و انتقالات اظهار داشت: ما سه جای خالی لیگ برتری داریم که تا روز پنجشنبه تکلیف نقل و انتقالات خود را روشن می کنیم.

وی در خصوص اینکه یکی از این سهمیه را برای جواد نکونام خالی گذاشته اند، گفت: فعلا نمی توانیم روی شخص خاصی حساب باز کنیم. باید تا روز پنجشنبه صبر کنیم.

زینی زاده در مورد اینکه تکلیف آرش برهانی چه می شود، عنوان کرد: وضعیت این بازیکن هم تا پنجشنبه مشخص می شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در پاسخ به این سؤال که گفته می شود لوپز بازیکن پرتغالی این تیم از تراکتورسازی به فیفا شکایت کرده است، اظهار داشت: او شکایت نکرده و روز گذشته نامه ای را به باشگاه داده تا مطالبات فصل گذشته را بگیرد. قرار است تا فردا به تبریز بیاید. او با ما قرارداد دارد و در این تیم هم می ماند.

زینی زاده در ادامه در مورد اینکه قصد ندارند بازیکن خارجی جذب کنند، گفت: فعلا چنین تصمیمی نداریم و جذب بازیکن خارجی را به بعد از شروع مسابقات موکول می کنیم.

وی در خصوص اینکه محسن فروزان دروازه بان این تیم در تراکتورسازی می ماند یا خیر گفت: با او روز گذشته صحبت کردیم و قرار شد مذاکره دوباره ای با او داشته باشیم و به احتمال زیاد هم می ماند.

زینی زاده در خصوص وضعیت محمد نصرتی و مذاکره با فرشید طالبی هم خاطرنشان کرد: نمی دانم مشکل نصرتی چیست. او دو بار با ما مذاکره کرده است و قرار است به ما خبر بدهد. از سویی ما هم دنبال بازیکن هستیم و با سایرین مذاکرات خود را انجام می دهیم.

زینی زاده در پایان از برگزاری اردوی این تیم در سرعین خبر داد و گفت: از روز جمعه در سرعین اردو می زنیم و در صورتی که مشکلی نباشد اوایل تیر به ترکیه می رویم.