به گزارش پارس نیوز، آنتونی استوکس و لی هری اروین، دو مهاجم ایرلندی و اسکاتلندی تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز برخلاف بیشتر بازیکنان خارجی تاریخ لیگ برتر،‌ عملکرد بسیار خوبی در تیم تبریزی داشتند و همین موضوع باعث محبوبیت فراوان این دو بازیکن در بین هواداران تراکتورسازی شد.

استوکس و اروین که به بازیکنان تأثیرگذار تراکتورسازی در لیگ تبدیل شده بودند، پس از عملکرد درخشان خود در دیدار برابر ذوب‌آهن در هفته دوازدهم لیگ برتر، با اجازه کادرفنی به مرخصی چهار روزه رفتند، اما برخلاف انتظار، استوکس پس از نزدیک به 10 روز غیبت به ایران بازگشت و از اروین هم هنوز خبر خاصی در دست نیست.

حالا با گذشت بیش از دو هفته از این اتفاق، خبرهای رسیده حاکی از این است که لی هری اروین دیگر قصد بازگشت به ایران را ندارد و از همین رو هم مسئولان باشگاه تراکتورسازی قصد دارند از این بازیکن به فیفا شکایت کنند. با این وضعیت باید دید قرارداد اروین و باشگاه تراکتورسازی به چه صورتی تنظیم شده است و آیا باشگاه تبریزی می‌تواند با شکایت به فیفا، این بازیکن 24 ساله اسکاتلندی را که در اقدامی کاملاً غیرحرفه‌ای باشگاه خود را ترک کرده محکوم کند یا خیر؟