به گزارش پارس ، تقی اکبرنژاد در گفت وگو با فارس در خصوص دلایل کناره گیری اش از هدایت تیم ملی کشتی آزاد جوانان گفت: با دخالت هایی که مدیر تیم های ملی در کارها می کرد واقعاً کار کردن مشکل شده بود و ادامه همکاری امکان نداشت.

وی ادامه داد: این دخالت ها از گذشته وجود داشته است و چون من در سال ۲۰۰۳ یک بار دیگر تجربه این اختلافات و دخالت ها را داشتم بعد از دعوت به همکاری تمام شرایط را مطرح کردم و حدود اختیاراتم را تعیین کردم، درست نیست که خادم بخواهد هر چیزی را که فکر می کند به نظر خودش درست است به دیگران بقبولاند.

سرمربی مستعفی تیم ملی کشتی آزاد جوانان تصریح کرد: تیمی را که چهارم شده بود، قهرمان آسیا کردیم و در مسابقات جهانی هم با کسب ۳ مدال طلا سوم شدیم که نتایج خوبی بود، اما دیگر نتوانستم این دخالت ها را تحمل کنم و ادامه همکاری ممکن نبود.

اکبرنژاد با بیان اینکه برخی وظایف به حدود اختیارات مدیر تیم های ملی برمی گردد، اما برخی دیگر در حیطه وظایف او نیست، گفت: به نظر من خام از نظر علم تمرین و مدیریتی مشکل دارد. تمام زندگی من با کشتی است و همواره با قهرمانان جهان و المپیک در اردوها کار کرده ام؛ چه زمانی که در تیم ملی بوده ام و چه زمانی که نبوده ام در کنار کشتی حضور داشته ام.

دارنده مدال طلای آسیا خاطر نشان کرد: بیش از ۱۵ سال در سطح اول تیم ملی کار کرده ام، اما کار به جایی رسید که دیگر نمی توانستم تحمل کنم و با اینکه دوست داشتم ادامه دهم، مجبور به کناره گیری شدم.